QUOTE (limaori @ 03/07/2007) היייייייי צריך לקרוא להם בשמות 😁
איך לא חשבתי על זה?!..
איזה מן אמא אני?!!!
ואיזה מן דודים אתם שלא הזכרתם לי?!
טוב, יש הצעות איך לקרוא לבייבי שלי?
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי