QUOTE (שחר!לה @ 27/06/2007) שמחה שהחלטת לחזור 😊!!
מקווה שיסתדר לך . .
טנקס מאמש
ח ו פ י ת ו ' ש (((=
אני חולה עליייך!
ואים משהו' שיכול להחזיק כמה ימיים בלי האתר הזה
ייותר נכון בלי הפורום הזה = האנשים פה פשוט מדהימים
ואני מדברת על אחד אחד!!
תמיד יודעים לתת לך כתפ את המילה שאת זקוקה לזה
להקשיב לתת את הדעה 😛
פשוט אין אין על האנשים פה!!
אני אוווהבת אותכם 😁 😁 😁 😁
ותמיד פה בשבלכם!!
((=
שמחה שחזרת מאמי שלי
ידעתי שזה יקרה ברוכה השבה
אוהבת אותך מאוד נשמתי
ותודה רבה יהיה טוב😊 באמת תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יייייייייייייששששששששששששששששששש 😁 😁 😁
אוהבתתת אווותךךךךךך
בווובבביי =] אני הכי שמחה בעעעולם שחזרת !!
היית חסרה,
ואני בטוחה שהכל יסתדר.. לאט לאט אבל יסתדר !!
לאאב יו
חנוש חמודה אחת תודה יפה שלי אוהבת אותך!!
מיכלייייייייייייי אוהבת אותתתך יפה שלי תודה
נופר ישמנה אוהבת אותך!!
נאפי בכיף נשמה שלי אוהבת אותך
ישששששששששששששששששש
קאיזה כייף !!!!!!
אם היית הולכת ולא נשארתתת...
היה עצובי לייי ולכולנו !!!!!!!
ברוכה השבה חחחיחיח
אוהבת אותך !
"כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא"
נעים מאוד אני האמא החדשה שלך!
רציני לא עוזבת? יאיייייייי
זה חוק מרפי באתר הזה
אי אפשר לעזוב את התר הזה ממכר [תאמינו לי ניסיתי חח]
שמחה שחזרת חופי
אוהבת אותך
QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
אהההההה אז לך קוראים בר ואת חברה של חופית פותחת הדיון וכאות הערצה את שמת תמונה שלה בחתימה שלך?
😊 זה תמונה של שתינו אם היית שם לב!!!!!!!!!!!!
בללאאא
טוב מצטער לא שמתי לב, לא צריך לשנות תמונה בגללי עכשיו 😛
וממש אין לי בעיה אני דווקא ממש קול עם לסביות
גיחי גיחי ממש לא בגללך הורדנו תיהיה בטוח!
ומה קשור לסביות ? וואט דה פאק?
לפעמים אין משהו חכם להגיד עדיף לשתוק!!!
פעם זקן סיני חכם אמר שאם אתה רוצה שהמשפט שלך ישמע חכם תגיד פעם זקן סיני חכם אמר
בכל מקרה את תקחי קשה סתם החוש הומור הכנראה מאוד לא ברור שלי 😊
מתוקה שלי אני הכי שמחה בעולם שאת נשארת!!
הפורום לא היה נשאר אותו דבר בלעדייך!
אוהבת אותך..😊
שני יפה שלי אוהבת אותך תודה 😊
אלעדוש? אאאהה סליחה אמאאאאאאאאאאאא 😊😊😊 מתה עליך..
מירבי יפתי כן זה מחלה חחח אוהבת אותך יפתי
ריטה? מדהימה אחת תודה בובה שלי אוהבת אותך