QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
אהההההה אז לך קוראים בר ואת חברה של חופית פותחת הדיון וכאות הערצה את שמת תמונה שלה בחתימה שלך?
QUOTE (טוניטה @ 27/06/2007) אני שמחה שהחלטת לחזור!!
עם הזמן אני בטוחה שהכל יסתדר לךך
מואהההה
תודה מאמי שלי מואה
QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
אהההההה אז לך קוראים בר ואת חברה של חופית פותחת הדיון וכאות הערצה את שמת תמונה שלה בחתימה שלך?
😊 זה תמונה של שתינו אם היית שם לב!!!!!!!!!!!!
בללאאא
יפות שליי אני כל כך שמחה שזה הסתדררר
וחופיתתת נראה לך שניתן לך בכל מקרה לברוח לנו?!?!!?בחיים לא!!!
אוהבת אותך הכיייייייייייייייייי
ושמחה שאת יותר טוב
אוהבתתת שוב 😂
חחחחחחחחחחחחחח
חופהההההה זה מה שרציתי להגיד לו גם!!
אבל אמרתי לא משנה כבר חח
קראת לי תמחשבה 😂
אוהבת אותך
וליאוריייייייי אני מאוהבת אותך תודה על אתמול!!!
חחח אני שמחה בשבילך 😘
אני מקווה שהכל יסתדר 😊
ליאוווווווורייייייי אוהבת אותך מלא למאלאמלאאאאאאאאאאאא
מאי תודה מאמי שלי
ברו אוהבת אותך בורקסי
מהזה מקווה שיסתדר ?
הכל מסתדר בסוף ! ואם לא הסתדר אז זה עוד לא הסוף !
אוהבת אותך חופיתי 😊
ואת תראי שהכל יסתדר ויהיה טוב !
אוההבתתתת אותך שנינה שלי😊😊😊
^^ נכון 😊😊
חופה דברי איתי מאמי [:
אוהבת אותך !!
מואההה.. =]
QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
אהההההה אז לך קוראים בר ואת חברה של חופית פותחת הדיון וכאות הערצה את שמת תמונה שלה בחתימה שלך?
😊 זה תמונה של שתינו אם היית שם לב!!!!!!!!!!!!
בללאאא
טוב מצטער לא שמתי לב, לא צריך לשנות תמונה בגללי עכשיו 😛
וממש אין לי בעיה אני דווקא ממש קול עם לסביות
היאאאאאאאאאאא חזרההההההההההה 😛
קולולולולולולולו
אוהבת'ךךך בובי
QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) QUOTE (koka15 @ 27/06/2007) QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
אהההההה אז לך קוראים בר ואת חברה של חופית פותחת הדיון וכאות הערצה את שמת תמונה שלה בחתימה שלך?
😊 זה תמונה של שתינו אם היית שם לב!!!!!!!!!!!!
בללאאא
טוב מצטער לא שמתי לב, לא צריך לשנות תמונה בגללי עכשיו 😛
וממש אין לי בעיה אני דווקא ממש קול עם לסביות
גיחי גיחי ממש לא בגללך הורדנו תיהיה בטוח!
ומה קשור לסביות ? וואט דה פאק?
לפעמים אין משהו חכם להגיד עדיף לשתוק!!!
רותםםםםםםםםםםםםםםם תודה יפתי אוהבת אותךך ותודה על ההודעה
באיסי מואאאאאאה
הודיה חחח אוהבת אותך בובה
שמחה שהחלטת לחזור 😊!!
מקווה שיסתדר לך . .