אני גם מקווה שיעבור לך מתוקה (:
אבל מה קרה..!?אם באלך לספר,ברור..
קווה שיעבור לך..
תני חיוךך 😊
QUOTE (בעילום-שם @ 27/06/2007) אני גם מקווה שיעבור לך מתוקה (:
אבל מה קרה..!?אם באלך לספר,ברור..
טנקס:]
סתם היה פה אשכול אם ראית מפורט שם בערך=\
QUOTE (15PrInCeSs @ 27/06/2007) קווה שיעבור לך..
תני חיוךך 😊
טנקס 😊😊😊😊
יפהההההההההה שלייייייי
חיימשליייייייייי
אהוובתיייייייייי
אני אוהבת אותך כלכךךךךךךךך
אני כלכך שמחה שאת נשארת
ותדעי שאני כאן בשבילךךךךךךך
חכיי יום ראשון חכי חכי חכייייייייי
שתדעיייייייייי
שאני אוהבת אותךךךךך
אני לא יכולה כבר לחכותת 😊
יהיה אונסססססס 😨 😯 חחחח
יאו איזה כיףףףףףףףףףףףףף חחח רק אתמול עזבת והיום חזרת. 😎
נו זה ברור שלא יכלת לעזוב האתר הזה ממכר חיחיחי 😛
נכון האתר הזה מדהים 😊
וחופית את מדהימההההה 😊
ומאמי לאט לאט יעבור זכרי הכול לטובה חיחי 😉
הכול יהיה בסדר 😁
חח מואה 😁
אוהבת אותך 😊
כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
אני אחלפש ת'אשכול :]
ואז אגיד לך 😉
קראתי אותו 😊
אני מאחלת לך רק טוב
בלי כל הבולשיטים והחפירות
באמת שאני מקווה שכל מה שלא משו עכשיו? יסתדר בעתיד
QUOTE (בעילום-שם @ 27/06/2007) קראתי אותו 😊
אני מאחלת לך רק טוב
בלי כל הבולשיטים והחפירות
באמת שאני מקווה שכל מה שלא משו עכשיו? יסתדר בעתיד
חחח חמודה תודה דריה מוווווואה ענקית!!
ברוווווווווווווווווש אוהבת אותך יפה שלי אונססססס יוהוהווווווווווווווו 😊😊😊
ליפז יפה שלי אוהבת אותך מלא תודה מקסימה אחת😊😊
ואם אני לא טועה יש חופית אחת!!
חופייייייייייייייייייייייייתתתתת!?...
רואה?
את לא יכולה בלעדינו!?
שמחה שחזרת מתוקה שלי,
הכול יהיה בסדר אני בטוחה
רק סבלנות ולאט לאט!!
אוהבת אותך
QUOTE (Love_Seeker @ 27/06/2007) כמה חופית יש בפורום הזה? :0
ורק בריאות חופה
יש פה רק אחת אחת ויחידהההההההההההה 😁
חופההההההההההה אלמקייס
אני אוהבת אותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתךךךךךךך
אי אי אי אי טרלולולולו
באלי לשיר בלי להפסיקקקקקקקקקק
חעחעחע
היא נשארת
היא נשארת!1!1!@:
😊 😊 😊 😁
התחרפנתי 😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בר ימשוגעת.. לאב יווווווווווווווווו יפה שליייייייייייי 😊😊😊😊😊😊😊
רגינה את צודקת חעחעח אוהבת אותך יפתי 😊😊
אני שמחה שהחלטת לחזור!!
עם הזמן אני בטוחה שהכל יסתדר לךך
מואהההה