למה אנשים יורדים לרמה כזאת? 😨
אלוהים ישמור!!!.... 😯
להתקבל לעבודה מסוימת
רק אחרי ששוכבים עם אחראי או מנהל!?. 😮 😮
גועל נפש~!!!..
סך הכול רוצים עבודה..:\
מה עכשיו לשכב?
מ-ז-ע-ז-ע
מה זה האנשים האלה?..
מה עוד הם רוצים !?
איכככ....:\:|
צודקת..
אבל מה קרה שזה פתאום עלה לך?..
(בכל הסרטים זה ככה.. חח)
אממ..האמת לא רק בסרטים
יש את זה במציאות לצערי..:|
כן, אני יודעת. אבל מה קרה שפתאום זה עלה לך לומר את זה?
ליד הבית שלי יש סוג של סופר קטן כזה,לא מכולת אבל סופר
ורציתי לעבוד אולי,כי ראיתי כמה בנות בגילי,קופאיות ומסדרות על המדפים
ולא פעם ראשונה מאז שעברנו דירה
מי זה לא יהיה -מנהל,אחראי או משו בסגנון
מסתכל עליי בצורה מטורפת
עוקב אחרי כל קנייה וזה משגע אותי
אז חשבתי לעבוד שם..
ו..הבנתי
שאין מצב
הוא רוצה משו יותר מלעבוד אצלו..:\
איכסס
ונראה לי גם בן-אדם נשוי
למרות שהוא צעיר יחסית (בן 25-28)
איףףף..:\ לא נכנסת יותר לחנות הזאת
שונאת אנשיםם כאלה....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוי מיי גאד איזה מזעזע :S
QUOTE (בובת_זכוכית @ 26/06/2007) אוי מיי גאד איזה מזעזע :S
אכן..:|
:|
מעניין מה עובר על העובודת האחרות :\
טוב העיקר שראיתי ת'פרצוף האמיתי שלו