רגינו'ש
באמת מזל שלא נכנסת לעבוד שמה
אבל לכי תדעי מה הוא באמת
אם רק היה נוגע בך??????????
חבל לו על היום הזה , שהוא חשב על זה
כי הוא לא מכיר אותי!!!
ועם חברות שלי לא מתעסקים יש גבול!!!
--------------------
אבל דוגרי כל הבנים כאלה , ---בנים בנים לא אומרת זאת במטרה לפגוע---
הם תמיד חרמנים , וכאילו זקוקים לזה!
שילך לאישתו אבל חוצף אחד!!!!!
הבנים של היום רק סקס מעניים אותם!!
בנים בנים לא להיפגע!!
האמת שאין בזה משהו' רע
במקודם או במאוחר זה יבוא לכולם
טוב ואיי היום אני חופרת יותר מדי
מ צ ט ע ר ת !!!!!!!!!!!
רגינו'ש אני חולה עלייייך!
ואת תראי שבסוף הטוב מנצח!!
מואההה
3>
בושה
עצוב
וגועל נפש
מעבר לזה לא צריך להגיד כלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מיכלי?! כפרה עלייך!!..אוהבת אותך הכי שיש!!!..(=
וכןן בנים בנים,לא כולם ככה,אבל הרוב הגדול!..:\
נאפי ו may
זה עצוב..:|
מאוד..
אבל אין מה לעשות ,העולם הזה בנוי ככה.
לא הבנתי על מה את מדברת...
QUOTE (-ליאת- @ 28/06/2007) לא הבנתי על מה את מדברת...
אני מדברת על זה
שיש מקומות עבודה כאלה
שאם את רוצה להתקבל
את צריכה לשכב עם המנהל,על האחראי מקום או פשוט במילים יותר יפות לספק את צרכיו
מבינה?
נכון זה נראה כמו בסרטים
אבל יש גם במציאות
הבנת ליאתי!?.
גועל נפש.
אין תיאור אחחחר..
QUOTE (oshri_Ok @ 28/06/2007) גועל נפש.
אין תיאור אחחחר..
ראסמי ..:|
לא מאמינה שקימיים כאלה אנשים .:|