איכס גועל נפש של אנשים
איכסההה זוועתי 😠
כואב שיש דברים כאלה גם במציאות !
זוועה פשוט !
אכן כך..:\
באסה.
רציתי לעבוד!
QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) אכן כך..:\
באסה.
רציתי לעבוד!
שטויות מאמי !
תגידי תודה שלא נכנסת לכל הסרטים האלה !
מזל שגילית את זה עכשיו..
ולא מאוחר יותר ואז..
איממ לא רוצה לחשוב מה היה אז..
תנסי במקוממותת אחרים !
אוהבת 3>
QUOTE (שנששן @ 26/06/2007) QUOTE (רגייי @ 26/06/2007) אכן כך..:\
באסה.
רציתי לעבוד!
שטויות מאמי !
תגידי תודה שלא נכנסת לכל הסרטים האלה !
מזל שגילית את זה עכשיו..
ולא מאוחר יותר ואז..
איממ לא רוצה לחשוב מה היה אז..
תנסי במקוממותת אחרים !
אוהבת 3>
עזבי..אם קראת באשכול שלי
כרגע שנמאס לי מהכול
יש שם קטע מהעבודה..
כן הכול לטובה שלא הלכתי..
אוהבת אותך
אל תדאגי יפה שלי !
הכל יסתדר.. !
לאט לאט את תראי !
בע"הה יבוא לך האושר הכי ענקי
שישששש !
ואתתת תודי על כך..
כי כל הבאסה והכאב שתעברי !
יהיה שווה..כי תגיעיייי לאושר הכי
ענקי בעולם !!!!!
תודה שנששן
אוהבת אותך הכי הכי הכיי
מואהה 3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 26/06/2007) איכככ
אנשים מגעילים :|
כן אה...
העיקר עבר..:\
בעע
QUOTE (15PrInCeSs @ 27/06/2007) 😯 מי עשה את זזה?
לי לא עשו את זה
טפו טפו טפו
רציתי לעבוד בסופר והמנהל החנות הוא חרמן רציני בגלל זה..:\
וליאורי - באמת איכס
QUOTE (רגייי @ 27/06/2007) QUOTE (15PrInCeSs @ 27/06/2007) 😯 מי עשה את זזה?
לי לא עשו את זה
טפו טפו טפו
רציתי לעבוד בסופר והמנהל החנות הוא חרמן רציני בגלל זה..:\
וליאורי - באמת איכס
אההההה הבנתיי