שלום אנשים, אני המטונף
קוראים לי סתיו ואני מערד, שזה חור ליד ים המלח
אני לא רואה את עצמי כטיפוס מאוד רומנטי
אבל בד"כ אני מדבר מהלב ישר
אתם מוזמנים לשאול אותי למה אני מטונף... אבל אני מניח שתוותרו בשלב כלשהו
אני פשוט אוהב לראות אותי יותר כבן אדם מטונף
בלי פוזה ,רק מטונף ...
בהחלט אני שמח לנסות ולהיות חלק מהקהילה הזאתי
אני בן אדם מאוד חביב ונחמד אם מכירים אותי
כל אחד מוזמן לפנות אליי גם בקשר לבעיות אישיות שלו אני יודע שאני מסוגל לעזור
בלי בושה..תמיד דברו איתי דוגרי
גאה...
המטונף
היי סתיו..
ברוך הבא...
אני ממש שמחה שהצטרפת לכאן..
(ככה אני יוכל לפרסם פה משו ולא להעתיק לך.. חחח ממש לספר צרות ל2 במכה 1...)
תהנה ממש!
ואל תשכח להתחבר.
אוהבת..
חבר'ה- סתם שתדעו, הוא אחד האנשים הכי מיוחדים (חחח תרתי משמע..) בעולם.. באמת!
ברוכה הבאה לאתר.
אני אושרי, בן 16 ממבשרת שליד ירושלים.
בן כמה אתה?
ונחמד להכיר אותך.
גם אתה מוזמן לפנות אליי לכל מה שתצטרך.
מאחל לך התמכרות ממכרת אחי 😊
ברוך הבא לקהילה =]
תהנה פה
ואני בטוחה שתשתלב בצורה מדהימה
😊
חח נעים מאוד המטונף 😛
וערד זה בכלל לא חור
חצי מהחיים שלי הייתי שם =]]
התמכרות נעימה 😊
היי אני יובל 😊
מנס ציונה , בת 14 ושבועיים 😁
מקווה שתהנה פה כמוני .
😉
ברוכה הבאה מאמי. 😉
אני ליפז 😊
התמכרות נעימה 😊
ברוכה הבאה.
לידור, בת 15 היום 😊, אריאל-חור במרכז.
ברוך הבא ,
אפרת - 15 - ירושלים
נעים מאוד
😁
ברוך הבא לאתר מאמי תהנה
אני מורן בת 16 וחצי😊 אם אתה
צריך משהו אני פה תמיד
לגבי הכינוי... מה ההגדרה שלך למטונף?
מה בעצם מבטא ומסמל אותך כמטונף?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך הבא והתמכרות נעימה ,איאפשר לצאת מהאתר הזה כל מי שפה מכור 😊
אני אושרית בת 17 וחצי,מקרית ים
בן כמה אתה ,איך קוראים לך?
ייא חברה של אחותי גרה בערד=]
ברוך הבא ..