ברוך הבא מטונפי 😛
דריה בת 15 וחצי מרחובות=]
ודודים שלי גרים בערד אגב ........
ברוווך הבא מוותק (:
אני נופר בת 17,
וגם אני פה בשבילך אם תצטרך משהו, אני אשמח לעזור. [=
היי איש
ברוך הבא...
אממממ שתהיה לך התמכרות מהנה?
אזז HAVE FUN ...
תודה רבה לכל האנשים... מצטער שאני לא הגבתי כ"ך בד"כ אני בן אדם עסוק
ראיתי שרוב הגלאים פה באמת מתחת לגיל 18 בניגוד אליי, אני מקוה שלא אכפת לכם
בכל אופן אני בטוח שיהיה לי כיף לחלוק איתכם סיפורים על האהבה שלי...
שהיא אדם עצום!
היא הכי יפה שאני יכול לתאר לכם
ואני משוגע על כל פרט שקשור אליה
אני שבוי שלה ואני מוכן לעד להיות איתה
בכל אופן על השאלות שלכם
"לגבי הכינוי... מה ההגדרה שלך למטונף?
מה בעצם מבטא ומסמל אותך כמטונף?"
אני יכול להגדיר מטונף כהרבה דברים
קודם כל אני אינדבידואל (פועל בדרך יחיד) אני לא מוכן לקבל על עצמי את דרך החברה ואני מעוניין לפעול על פי הדרך חיים שלי ככל האפשר
אני מעריץ את עצמי באופן נרקיסיסטי ביותר (כן אני מסוגל לקחת תמונה סקסית שלי ולנשק אותה שוב ושוב)
אני מדריך אנשים להשלים על החסרונות שלהם כמו שאני מתגאה בכל חסרון שיש לי ואני לא מפנים אותו
אלה מחצין אותו אני גאה במי שאני ובמה שאני עושה
ואני בקושה מרגיש חרטה על מה שאני עושה ,כי אני פועל מתוך הידיעה שיש סיבה ומחשבה מאחוריי המעשים שלי ב(90% מהמקרים)
ואבל ברגע שבאמת פגעתי בנפש אדם ,האדם יקבל ממני התנצלות ולא ישאר פגוע ממני
טוב אני יודע שבסה"כ קצת התלהבתי מהעניין...
וכן אני פשוט הייתי חייב לדחוף את המילים הארוכות האלו...
תודה רבה לכולם...אני אוהב אותכם!!!!!
חחח הזוי...
ברוך הבא מאמי ( :
סתיו, "אני אוהב אתכם"?! חשת זמר בהופעה.. חח אנחנו מעריצים שלך.. פחח..
ואגב, למה אתה תמיד מספר את כל המוזרות שלך בהתחלה!? אמרתי לך, תדליף לאט לאט.. זה מלחיץ אנשים.. אתה גורם לזה להישמע הרבה יותר נורא משזה באמת..
חבר'ה- כל מי שנלחץ מהתיאור של סתיו- הוא מוזר. אבל לא מפחיד כמו שהוא רוצה שיחשבו..
(סתיו- אתה רוצה שיקרה עם עוד אנשים מה שהיה עם מיצ'?!)
אני הדר. בת 16. מהמרכז.
והמקלחת בסוף המסדרון ימינה
אני אגיד לך משהו הכי כנה ואמיתי
אתה מוזר וזה ממש ממש מעניין
הנקודת מבט שלך על החיים
יפהההההה
כשכתבתי "מוזר" הכוונה היא לדבר טובב
אין הרבה כאלה... באמתת אתה הראשון
ששמעתי שמנשק תמונה סקסית שלו למשל
וזה נחמדדדדדד
אממ בן כמה אתה? יש פה גם כאלה שמעל גיל 18
פשוט לא "נתקלת" בהם חלק בצבא וחלק כנראה
לא נכנסו לאשכול
תהנה באתר ושוב אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
לגבי האהבה אני מאושרת בשבילך
שיהיה לך בהצלחה ואת כל הטוב שבעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך הבא לאתר:]
התמכרות נעימההה:]
ואני בר בת 15 וחצי מרחובות:]
הייי
ברוכה הבאה
תהנה תבלה פה
אני מירב 14 חולון 😛
חעחע נראה לי הוא ברח קצת...
ברוך הבא לאתר נשמה
הודיה, בת 20 ומנצרת עילית
מקווה שתהנה כאן באתר
בן כמה אתה?
הוא לא ברח.. פשוט הוא לא יושב כל היום מול המחשב.