חבר'ה, אנחנו ידידים טובים כבר מלפני האתר חחח
ואגב, לא להתחיל איתו.. (אפשר לנסות אבל לא יואיל כלום..)
יש לו חברה והוא הבנאדם הכי נאמן שאני מכירה..
(חוץ מזה שהוא מאוהב בעצמו יותר משהוא מאוהב בה.. סתם... חח)
אבל בתור ידיד ממש ממש טוב שלי- הוא מלךךך!! מואההה..!
(מלך השקשוקות.. חחח)