- אשכול חדש - 😊
כל יום \ כמה ימים יהיה משפט אחר לגבי הרגשות שלכם וכל אחד ישלים אותו לפי רצונו ....
למשל: מעציב אותי ש...
וכל אחד כותב משפט, מה מעציב אותו.
** תזררמו **
היום: אני מקווה ש...
אני מקווה ש...
אני אשתזף.. (כולי לבנההה..)
אני מקווה ש..
מה שאני באמת רוצה,יקרה
אני מקוווה ש...
שיעבור לי הכאבים האלה :\
אני מקווה שבסוף הכול הסתדר ואני יסע ולא יתחרט על זה
מקווה שיסתדר לי שנה הבאה כמו שאני רוצה ,
ושאני אשמור על קשר עם החברים הנוכחים 😊
אני מקווה שאני יצליח בבגרות המזדיינת בהיסטוריה חח
אני מקווה שבסוף זה יסתדר לי כמו שאני רוצה
אני מקווה שאני אספיק הכל. (:
אני מקווה
שהעיניינים בנינו יתחילו לזוז
ושמחר וביום רביעי יהיה כיף =][=
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 18/06/2007) מקווה שיסתדר לי שנה הבאה כמו שאני רוצה ,
ושאני אשמור על קשר עם החברים הנוכחים 😊
אויי
זה כל כך מה שאני מקווה😊
מקווה שאני והוא נעבור את זה והכל סופסוף יסתדר בינינו...
אני מקווה שתדרוס אותו משאית 😠
חוץ מזה אני מקווה שיהיה כיף ביום חמישי 😊
מקווה שיהיה כיף ביום הזה, ושאף אחד לא יהרוס לי את השמחה.
(:
מחר יהיה מה שאני מצפה לו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*