חבברים וחבברות שליייייייי
חחח התגעגעתייייייייייייייייייי
שנים לא הייתי פפה..
המחשב הזקן שלי, הלך לעולמו..
קיבלתי מחשב דנדש מהניילונים..
מחשב הכייי חתייךך שישששששש.. מילה שלי (:
רציתי להגיד כמה דבריים..
דבר ראשון ראיתי שיש פה ילד אחד ..
שרק מהתגובות שלו אני רואה עד כמה הוא מדהים, ועד כמה יש לו לתת מעצמו..
עד כמה הוא מוכן להקריב..
אבל לא מוכנים לקחת ממנו ..
הוא פותח פה פינת שירים קבועה .. וכותב כאלו שירים...
שלא יכולתי להשאר אדישה אליהם והייתי חייבת להגיד לו ..
~ אלעד ~
אתה בן אדם מיוחד ..
ולמרות שהכרנו רק מהסיכומים באזרחות .. חח
אני מבינה כמה אהבה יש בך..
כמה אתה מוכן לתת ..
ובערך הבנתי שיש לך איזשהו סוד.. שאתה לא רוצה לספר ..
ומישהי שאתה כנראה מאוד אוהב דוחקת אותך לפינה כל הזמן.. רוצה שתספר,
או דוחפת לך מילים לפה.. כמו שכולם עושים..
וכשאתה מבקש ממנה להפסיק, היא מתרחקת ..
וזה קשה לך נורא..
אז תן לי להגיד לך משהו ..
אם היא רוצה בקרבתך באמת..
היא תכבד את הרצונות שלך..
ולא תציק לך יותר ..
אבל אתה חייב ללמוד להרגיש בנוח לידה ..
לפצות על הסוד הזה שאתה עדיין לא רוצה לספר לה..
לתת לה תחושה טובה בקשר לזה שגם אם אתה לא מספר לה..
ולא מספר גם לאף אחד אחר..
תן לה להרגיש מיוחדת..
ומנסיוני?
שיחה כן עוזרת ..
אולי נדמה לך בהתחלה שהיא לא מקשיבה לך באמת..
שהיא רק רוצה לדעת וזהו .
אם אתה כואב בקשר הזה ,
ולא משנה מי היא .. חברה /ידידה/יזיזה או לא יודעת מה ..
אם שיחה לא עוזרת להבנת הדברים..
תמצא אנשים אחרים שיכבדו את הרצונות שלך ..
יש כאלו בעולם,
שמוכנים לתת אהבה בלי תנאים..
בדיוק כמוך (:
אז מותק,
את אותו חיוך שראיתי בעיניים שלך כשהחזקת את הגיטרה שלך ..
(אני מקווה שזה אתה שפירסמת תמונות עם גיטרה ושאני לא מתבלבלת)
אני רוצה לראות גם עכשיו,
כי מגיע לך מותק..
ועוד משהו,
אני תמיד כאן בשבילך..
שמעת ? 😊
אוח אי אפשר לתאר איזה באסה לקום ב9 וללמוד ..
עוד להיסטוריה..
אבל זה פוש אחרון..
יאאלה דחיפה אחרונה ומסיימים עם זההההה (:
בהצלוחס ילדודס לכל מי שעובר בגרות מחר ..
אוהבת אתככם
ושבוע מלא בהצלחות.. ובחיוכיים..
ושיהיה לכם רק טוווווב 3>





