מאמייי אני לומדת להיסטורייה.. מבטיחה לענות לך כשאני אוככל..
אוהבת אותך.. ומחכה לדבר איתךך .. (:
QUOTE (טטווטטייתת @ 17/06/2007) דניאלושש באמת התגעגענווו..היית חסרה..
למרת שאני לא ממש מכירה אותך..אבל את מתוקה...
שמחה שחזרת..
בקשר להיסטוריה לא נורא מאמייי את תעברי את זה..
שיהיה המוןן בהצלחה..
יומטובבבב לכולם 😊
מואההה
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) מאמייי אני לומדת להיסטורייה.. מבטיחה לענות לך כשאני אוככל..
אוהבת אותך.. ומחכה לדבר איתךך .. (:
סבבהה מאמי שלייייי 😊
גם אני מחכההההה לדבר איתךך מואההה
תילמדיייי טוב טובבב חיחחיי 😛
אוהבתתתתתתתתתת 😁
אההה העיקר חזרת והכל טוב
תחדשי על המחשב הלוואי עלי חדש חח
שמחה שחזרת חיימשלי 😊
בקשר לאלעד:
צודקת בכול מילה!
יפפה שלי תודה 😊
ואני מקווה שהוא יראה את זה ...
דניאליייייייי התגעגענוווו
התגעגענו לחיוך שאת מעלה לנו בפנים😊
הזנחת אותי 😉
אוהבת הכיייייייי
שיהיה לך בהצלחה מחר!!!
מה אומר ומה אגיד?
דניאל שלי, את מדהימה.
אני עכשיו נזכר בהתחלה.. בהתחלה שלנו.
איך היינו מדברים שעות על גבי שעות (7 שעות רצוף, מוגזם, לא? ),
איך אישית, הייתי מחובר אלייך כמו אינפוזיה,
איך חיכיתי לרגע שאחזור לבית, למחשב, כדי שאוכל להתכתב
איתך ולזכות בעוד קצת זמן איכות עם מישהי, שחשבתי- וצדקתי,
שהיא מלאכית.
אוי, אני כ"כ מתגעגע לזמנים האלו.
איפה הם נעלמו?
בקיצור, לא באתי להכניס ולהיכנס לדיכי.
אני אוהב אותך, ומאחל לך המווונמוון בהצלחה מחר. (אסמס משוגר כל רגע אלייך)
וכמו שכתבתי באסמס- תזכרי רק לכתוב בעברית יא רוסיייייייייייה P:
מתגגעגע עד מאוד.
דניאלוש מקסימה שלי קודם תתחדשיי (:
ושבוע מעולה לך
בהצלחה בבגרות בהיסטוריה
אוהבת 3>
QUOTE (oshri_Ok @ 18/06/2007) מה אומר ומה אגיד?
דניאל שלי, את מדהימה.
אני עכשיו נזכר בהתחלה.. בהתחלה שלנו.
איך היינו מדברים שעות על גבי שעות (7 שעות רצוף, מוגזם, לא? ),
איך אישית, הייתי מחובר אלייך כמו אינפוזיה,
איך חיכיתי לרגע שאחזור לבית, למחשב, כדי שאוכל להתכתב
איתך ולזכות בעוד קצת זמן איכות עם מישהי, שחשבתי- וצדקתי,
שהיא מלאכית.
אוי, אני כ"כ מתגעגע לזמנים האלו.
איפה הם נעלמו?
בקיצור, לא באתי להכניס ולהיכנס לדיכי.
אני אוהב אותך, ומאחל לך המווונמוון בהצלחה מחר. (אסמס משוגר כל רגע אלייך)
וכמו שכתבתי באסמס- תזכרי רק לכתוב בעברית יא רוסיייייייייייה P:
מתגגעגע עד מאוד.
אתה לא יודע שגרמת לי לבכות ..
אח אוש,
אני פשוט אוהבת אותך..
ולא משנה מה .. בחיים לא תמחק לי מהלב .
רק תזכור את זה ..
ערבי קטן ושחום שלי ..
ליאוריייייייי .. כל הזמן אנחנו אומרת שנדבר ואף פעם לא מדברות ..
חחח אני מתגעגעתתת..
מובטחת לך שיחה רציייייינית היום באייסייי (:
קררןן יפה שלייי גם אלייךהתגעגעתיייי
נדבברר ותודה ררבה מדהימה שלי 😁
חח דניאלי שלייי
עוד מעט יהיה לנו הרבה זמןןןןן😊
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 18/06/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 18/06/2007) מה אומר ומה אגיד?
דניאל שלי, את מדהימה.
אני עכשיו נזכר בהתחלה.. בהתחלה שלנו.
איך היינו מדברים שעות על גבי שעות (7 שעות רצוף, מוגזם, לא? ),
איך אישית, הייתי מחובר אלייך כמו אינפוזיה,
איך חיכיתי לרגע שאחזור לבית, למחשב, כדי שאוכל להתכתב
איתך ולזכות בעוד קצת זמן איכות עם מישהי, שחשבתי- וצדקתי,
שהיא מלאכית.
אוי, אני כ"כ מתגעגע לזמנים האלו.
איפה הם נעלמו?
בקיצור, לא באתי להכניס ולהיכנס לדיכי.
אני אוהב אותך, ומאחל לך המווונמוון בהצלחה מחר. (אסמס משוגר כל רגע אלייך)
וכמו שכתבתי באסמס- תזכרי רק לכתוב בעברית יא רוסיייייייייייה P:
מתגגעגע עד מאוד.
אתה לא יודע שגרמת לי לבכות ..
אח אוש,
אני פשוט אוהבת אותך..
ולא משנה מה .. בחיים לא תמחק לי מהלב .
רק תזכור את זה ..
ערבי קטן ושחום שלי ..
גם אם אני ארצה לשכוח, אני לא אצליח.
את נכנסת לי עמוק לבפנים, לתוככי הנשמה, עמוק עמוק ואת לא בדרך לצאת.
וברור שיעזור אם לא תיייעעעעלמי ככה הרבה, כמו שאת רגילה 😊
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) חבברים וחבברות שליייייייי
חחח התגעגעתייייייייייייייייייי
שנים לא הייתי פפה..
המחשב הזקן שלי, הלך לעולמו..
קיבלתי מחשב דנדש מהניילונים..
מחשב הכייי חתייךך שישששששש.. מילה שלי (:
רציתי להגיד כמה דבריים..
דבר ראשון ראיתי שיש פה ילד אחד ..
שרק מהתגובות שלו אני רואה עד כמה הוא מדהים, ועד כמה יש לו לתת מעצמו..
עד כמה הוא מוכן להקריב..
אבל לא מוכנים לקחת ממנו ..
הוא פותח פה פינת שירים קבועה .. וכותב כאלו שירים...
שלא יכולתי להשאר אדישה אליהם והייתי חייבת להגיד לו ..
~ אלעד ~
אתה בן אדם מיוחד ..
ולמרות שהכרנו רק מהסיכומים באזרחות .. חח
אני מבינה כמה אהבה יש בך..
כמה אתה מוכן לתת ..
ובערך הבנתי שיש לך איזשהו סוד.. שאתה לא רוצה לספר ..
ומישהי שאתה כנראה מאוד אוהב דוחקת אותך לפינה כל הזמן.. רוצה שתספר,
או דוחפת לך מילים לפה.. כמו שכולם עושים..
וכשאתה מבקש ממנה להפסיק, היא מתרחקת ..
וזה קשה לך נורא..
אז תן לי להגיד לך משהו ..
אם היא רוצה בקרבתך באמת..
היא תכבד את הרצונות שלך..
ולא תציק לך יותר ..
אבל אתה חייב ללמוד להרגיש בנוח לידה ..
לפצות על הסוד הזה שאתה עדיין לא רוצה לספר לה..
לתת לה תחושה טובה בקשר לזה שגם אם אתה לא מספר לה..
ולא מספר גם לאף אחד אחר..
תן לה להרגיש מיוחדת..
ומנסיוני?
שיחה כן עוזרת ..
אולי נדמה לך בהתחלה שהיא לא מקשיבה לך באמת..
שהיא רק רוצה לדעת וזהו .
אם אתה כואב בקשר הזה ,
ולא משנה מי היא .. חברה /ידידה/יזיזה או לא יודעת מה ..
אם שיחה לא עוזרת להבנת הדברים..
תמצא אנשים אחרים שיכבדו את הרצונות שלך ..
יש כאלו בעולם,
שמוכנים לתת אהבה בלי תנאים..
בדיוק כמוך (:
אז מותק,
את אותו חיוך שראיתי בעיניים שלך כשהחזקת את הגיטרה שלך ..
(אני מקווה שזה אתה שפירסמת תמונות עם גיטרה ושאני לא מתבלבלת)
אני רוצה לראות גם עכשיו,
כי מגיע לך מותק..
ועוד משהו,
אני תמיד כאן בשבילך..
שמעת ? 😊
אוח אי אפשר לתאר איזה באסה לקום ב9 וללמוד ..
עוד להיסטוריה..
אבל זה פוש אחרון..
יאאלה דחיפה אחרונה ומסיימים עם זההההה (:
בהצלוחס ילדודס לכל מי שעובר בגרות מחר ..
אוהבת אתככם
ושבוע מלא בהצלחות.. ובחיוכיים..
ושיהיה לכם רק טוווווב 3>
יווווווו דניאלוש איזה מדהימה את.....אלוהים איזה פדיחות לא שמתי לב לאשכול 😁
קודם כל תתחדשי על המחשב החדש😊
דבר שני, תודה על כל המחמאות ש"דפקת" לי פה...את לא מבינה איזה חיוך ניהיה לי על הפנים....האוזניים התלוננו על חוסר מקום...
יש אחת כזאת... אבל כבר כל הקטע נגמר וחתכנו את הקשר... ואני חושב שאומנם ככה זה לא אידיאלי ויכלנו לצאת מהקשר הזה יפה ובכל זאת להשאר בקשר..אבל זה נגמר..נגמר יפה...וזהו זה...
(אגב זה אינ עם הגיטרות שם 😂 )
איזו מדהימה...איזו מדהימה......פשוט עשית לי טוב על הלב... 😁
תודה לך על האשכול הזה ואני מקווה שהלך לך טוב בבגרות...
שמע אתה אחד החמודדים (:
אני מקווה שהמצב בינכם השתפר קצת ..
כי בכל זאת ,
צריך ועדי לזכור ולשמור את הדברים הטובים.. ולא להתבאס מהרעים,
אלא רק ללמוד מהם .
אין לך מה להודות לי ..
היה חשוב לי להגיד לך מה שאני חושבת עלייך..
וזה עוד בלי להכיר אותך מאמי ..
שיהיה יום טוב .. או לילה טוב .. (: