איזה חמודה ,איך שמחת אותו
ואני רוצה גם להדגיש אלעדיייייייייייי אני חולהה עלייךךך
ובנות הוא מנגן סוף הדרךךךךךךךךך (אני שמעתי )
בקיצר אלעדי אני תמיד פה בשבילך
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 18/06/2007) שמע אתה אחד החמודדים (:
אני מקווה שהמצב בינכם השתפר קצת ..
כי בכל זאת ,
צריך ועדי לזכור ולשמור את הדברים הטובים.. ולא להתבאס מהרעים,
אלא רק ללמוד מהם .
אין לך מה להודות לי ..
היה חשוב לי להגיד לך מה שאני חושבת עלייך..
וזה עוד בלי להכיר אותך מאמי ..
שיהיה יום טוב .. או לילה טוב .. (:
המצב לא ישתפר כי כמו שרמשתי...הקשר נחתך..יפה אבל נחתך...(ז"א שאני לא בקשר כרגע..)
😊
ולילה טוב גם לך...
QUOTE (oshritsa @ 18/06/2007) איזה חמודה ,איך שמחת אותו
ואני רוצה גם להדגיש אלעדיייייייייייי אני חולהה עלייךךך
ובנות הוא מנגן סוף הדרךךךךךךךךך (אני שמעתי )
בקיצר אלעדי אני תמיד פה בשבילך
😎 תודה מאמי שלי!!
את ילדה מדהימה.. 😁
חחחחח אושששי את מקסססיימה אמיתית ...
וגם כשקשר נחתך.. עדיף לא לשרוף קשרים אף פעם ..
אלא לשמור על קשר בינוני כזה ..
רק בשביל ההרגשה הפנימית ..
אתם לא תהיו הידידים הכי טובים בעולם.. או שככן ? חח אבל הזכרונות תמיד יישארו ..
ומקווה שתזכור את זה לטובה (:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) חחחחח אושששי את מקסססיימה אמיתית ...
וגם כשקשר נחתך.. עדיף לא לשרוף קשרים אף פעם ..
אלא לשמור על קשר בינוני כזה ..
רק בשביל ההרגשה הפנימית ..
אתם לא תהיו הידידים הכי טובים בעולם.. או שככן ? חח אבל הזכרונות תמיד יישארו ..
ומקווה שתזכור את זה לטובה (:
אני לא רוצה והוסיף יותר מידי אבל ההחלטה לא היתה שלי...ז"א שנתתי לה להחליט וזה מה שהיא החליטה..אומנם בלב כבד..אבל זה מה שהיא החליטה...
קשה אבל הכרחי..אני תמיד אהיה לצידה כשהיא תצטרך אותי והיא יודעת את זה..וזה בסדר..
ואכן אושייי מקסימה אמיתית!
חח אוקיי ..
בכל מקרה,
מקווה שאתה יודע שאני תמיד כאן, לא משנה מה (:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 19/06/2007) חח אוקיי ..
בכל מקרה,
מקווה שאתה יודע שאני תמיד כאן, לא משנה מה (:
אני יודע...😊
תודה את ילדה מדהימה...ואת מאמי אמיתית..ממש ממש הפתעת אותי עם האשכול הזה...