תקשיבו יקירים שלי , בזמן האחרון יש פה יותר מדי אשכולות של דכאונות ובכי וייסורים.
מספיק! אתם מתבאסים על דברים ברמות קשות , קחו הכל בפרופורציות!!
לא רוצה לזלזל באף מקרה , אבל אני באמת חושבת שהרבה חבר'ה כאן לא יודעים לקחת דברים בפרופורציות בחיים שלהם
אלא רק להתבאס ולקחת קשה כל מקרה אפילו אם הוא קטן ושטותי ביותר.
אני עברתי וראיתי דבר או שניים בחיי , ותאמינו לי שאפילו את הדברים האלה קיבלתי בהבנה , למרות הכעס והכאב ,
ולמדתי להתמודד עם הבעיות ולקבל את הכל ולא לבכות או לכעוס על עצמי ועל כל העולם ואחותו או לאיים בהתאבדות/בריחה וכו'..
סלחו לי אבל אלה פתרונות לילדים קטנים שלא יודעים להתמודד עם בעיות אלא רק לברוח מהן.
אני מבינה שעוברים עליכם דברים כואבים , קשים..אבל זה חלק מההתבגרות ואתם חייבם (חייבים!!!) ללמוד לראות תמיד
את חצי הכוס המלאה ואת היתרונות בכל דבר! ובכל דבר יש יתרונות , כמו חסרונות!
לפני כמה זמן העליתי כאן כתבה שכתבתי בעצמי על כמה דברים שחוויתי , מקרים הלקוחים מהמציאות שלי , חלקכם קראתם
והגבתם לי בצורה מאוד מרגשת , באמת שמחתי לראות שאהבתם ושזה נגע לליבכם ונתן לכם נקודת מבט חדשה על החיים.
כדי לרענן את זכרונכם ,וגם למען אלה שלא קראו , הנה הקישור לאותה כתבה. אני באמת ממליצה לכולכם לקרוא אותה
ולהפנים , ולראות את החיים מצד אחר. מקווה שזה יכניס אתכם לפרופורציות.
קריאה מהנה :
נלחמים על החיים - קטעים מהמציאות , גישה חדשה לחיים
והכל מאהבה..באמת.. :]
מסכימה איתך בכל מילה,
את מדהימה :]
אוהבת אותך 3>..
אני לגמרי מסכיהמ איתך..
צריך לנסות לפתור את כל הבעיות שלנו בצורה בוגרת כמה שאפשר ולהנות מכל רגע מהחיים- כי הם קצרים..
לא תמיד יודעים לקחת את הדברים
בפרופורציה הנכונה עד שלא עוברים
את הדברים האמיתיים של החיים
ואז מבינים בעצם כמה חלק מהדברים שעוברים
זה שטותי לעומת מה שיש בחיים
אבל אי אפשר ואסור לזלזל במה שעובר על אנשים
ואנחנו פה בשבילם תמיד לטוב ולרע😊
את מקסימה צלילו'ש יש לך גישה מדהימה
לחיים ואני אוהבת את זה
יש לך לב כל כך רחב
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולםםםם
וערכתי את הכותרת מ"כנסו" חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי איזה מדהימה את!..
וכתבה ממש מרגשת!..
תודה על המיללים שרשמת,באמת צודקת!..
תודה!
אוהבת 3>
נכון יש דברים יותר גרועים מהבעיות שבשבילם בעצם נפתחים האשכולות האלה
הם סה"כ רוצים לשפוך ת'לב
ובשביל זה יש להם ת'אתר הזה
לשפוך ת'לב בפני אנשים שהם לא מכירים במציאות
יותר קל לעשות את זה
QUOTE (נסיכונת @ 16/06/2007) [b]תקשיבו יקירים שלי , בזמן האחרון יש פה יותר מדי אשכולות של דכאונות ובכי וייסורים.
מספיק! אתם מתבאסים על דברים ברמות קשות , קחו הכל בפרופורציות!!
לא רוצה לזלזל באף מקרה , אבל אני באמת חושבת שהרבה חבר'ה כאן לא יודעים לקחת דברים בפרופורציות בחיים שלהם
אלא רק להתבאס ולקחת קשה כל מקרה אפילו אם הוא קטן ושטותי ביותר.
סלחו לי אבל אלה פתרונות לילדים קטנים שלא יודעים להתמודד עם בעיות אלא רק לברוח מהן.
חשבתי שאני היחידה שחושבת ככה
קיצר..
תפסיקו לאכול סרטים
QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) ואי איזה מדהימה את!..
וכתבה ממש מרגשת!..
תודה על המיללים שרשמת,באמת צודקת!..
תודה!
אוהבת 3>
😊
צלילוש את מדהימה..
חחח ב ד י ו ק מה שחשבתי היום...!!!
מילה במילה...
תחייכו קצת , מה קרה?😊
עכשיו קראתי את מה שכתבת , וזה פשוט מדהיםם
רק חבל שאנחנו לא מעריכים שום דבר גם לאחר מכן...עד שחס וחלילה באמת קורה משהו
אי אפשר לקלוט את זה...שבדברים הקטנים האלה יש כל כך הרבה....
אז רגע... 😉
עכשיו אסור לי לפתוח אשכולות עצובים 😯 ?..:\
ולקבל תמיכה ועידוד מהאנשים המדהימים שיש באתר?.. 😕
את צודקת במאה אחוז,אבל קשה לקבל הכול בפרופורציות,צריכים לשנות את הגישה וחייב לקרות משו על מנת לשנות אותה לטובה
קראתי את מה שרשמת
ואת כל כך צודקת!
צודקת ואף אחד אפילו לא חושב על זה
אנחנו לוקחים כמובן מאליו את הכול
ובגלל זה באמת לא מקבלים פורפורציות לחיים
אולי גם לפעמים יש לי נפילות מיותרות
שהם באמת יראו שטחיות לפעמים
ואם באותו רגע נקרא ונבין מהשרשמת
אני בטוחה שכלכך נשמח שזו בעצם "הצרה" שלנו.
למרות שבאמת..כמו שרגי אמרה לפעמים פשוט קשה לקבל תפורפורציה
וסתם עצובים או מצוברחים
ותמיכה מכולם יכולה אולי לעזור...
את רושמת מדהים...
אוהבת : )
QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) אז רגע... 😉
עכשיו אסור לי לפתוח אשכולות עצובים 😯 ?..:\
ולקבל תמיכה ועידוד מהאנשים המדהימים שיש באתר?.. 😕
את צודקת במאה אחוז,אבל קשה לקבל הכול בפרופורציות,צריכים לשנות את הגישה וחייב לקרות משו על מנת לשנות אותה לטובה
את ספציפית כשאת פותחת אשכול כזה עם פריקה זה עם משו רציני חח לא על שטויות
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) אז רגע... 😉
עכשיו אסור לי לפתוח אשכולות עצובים 😯 ?..:\
ולקבל תמיכה ועידוד מהאנשים המדהימים שיש באתר?.. 😕
את צודקת במאה אחוז,אבל קשה לקבל הכול בפרופורציות,צריכים לשנות את הגישה וחייב לקרות משו על מנת לשנות אותה לטובה
את ספציפית כשאת פותחת אשכול כזה עם פריקה זה עם משו רציני חח לא על שטויות
כי,כל פריקה שלי
זה ממש לא על שטות אני בטוחה,
זה משו שאני חיבת לפרוק
משו שכואב לי עד הנשמה
משו שחזק ממני
אני אף-פעם לא רושמת משהו סתם
אצלי הכול אמיתיי..
אני לא אומרת שאף אחד פה לא אמיתי,כולם זקוקים לתמיכה
רגינו'ש אף אחד לא אמר שאסור לך
כל אחד זכותו לפתוח כל מה שהוא
רוצה כל עוד זה לא נוגד את חוקי הפורום
אם את צריכה תמיכה בשביל זה אנחנו פה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*