QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) אז רגע... 😉
עכשיו אסור לי לפתוח אשכולות עצובים 😯 ?..:\
ולקבל תמיכה ועידוד מהאנשים המדהימים שיש באתר?.. 😕
את צודקת במאה אחוז,אבל קשה לקבל הכול בפרופורציות,צריכים לשנות את הגישה וחייב לקרות משו על מנת לשנות אותה לטובה
את ספציפית כשאת פותחת אשכול כזה עם פריקה זה עם משו רציני חח לא על שטויות
כי,כל פריקה שלי
זה ממש לא על שטות אני בטוחה,
זה משו שאני חיבת לפרוק
משו שכואב לי עד הנשמה
משו שחזק ממני
אני אף-פעם לא רושמת משהו סתם
אצלי הכול אמיתיי..
אני לא אומרת שאף אחד פה לא אמיתי,כולם זקוקים לתמיכה
גם אני לא אמרתי את זה , כל אחד והסיפור שלו אבל יש גם את אלה שמתבאסים על שטויות וחבל ( :
אוקי הבנתי
תודה על ההסבר
וסליחה
אם אמרתי דברים לא במקום :\
QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) אוקי הבנתי
תודה על ההסבר
וסליחה
אם אמרתי דברים לא במקום :\
חחח איזו מתוקה ממש לא הייתה הכוונה שלי..
מסכימה איתך לגמרי
מי ימע החיים שלנו כאלה גרועים
אנחנו גרים באיזה מזבלה מסריחה באיזה עיר נידחת ואנשים זורקים עלינו בננות ובקיצר החיים בזבל
תמיד יש יותר גרוע
כחו הכל בפורפוציות
מותר להתפרק אבל תחשבו תמיד שיש יותר נורא
תנו חיוך הכל לטובה. 😊
מסכימה איתך.(:
תודה צליל .!
תלמדו מהזקנה
סתם סתם עכשיו ברצינות,
תקשיבו לה, היא צודקת במאה אחוז.
לא בקטע של לבאס
כאילו כל הכבוד שאת באמת כותבת פה דברים וכו'..
אבל למה נראלך שבאמת זה ימנע ממישהו לדבר ככה.????
פתחו כבר שש מאות אשכולות כאלללה..
#$%^
אני ממש איתך בקטע
אבל זה בזבוז זמן
QUOTE (שיריאלה @ 16/06/2007) לא בקטע של לבאס
כאילו כל הכבוד שאת באמת כותבת פה דברים וכו'..
אבל למה נראלך שבאמת זה ימנע ממישהו לדבר ככה.????
פתחו כבר שש מאות אשכולות כאלללה..
#$%^
אני ממש איתך בקטע
אבל זה בזבוז זמן
בובי לא צריך להתעצבן
בקטנה כזה..
קודם כל תודה לכולם על התגובות :]
אני מקווה שגם הצצתם בכתבה שלי ששמתי את הקישור..זה באמת חשוב..וזה יעביר לכם בדיוק את המסר לו התכוונתי.
אני מקוה (מתוך אהבה ואכפתיות) שהתגובות באו מהלב ובאמת הבנתם את מה שכתבתי כאן..
כי להגיד "צודקת.." זה קל..אבל החלק הקשה הוא ליישם.
וואי מהמם מה שכתבת עם הילדים.
אני משתדלת תמיד לקחת את מה שעובר עליי בפרופורציות ולכן אני מזדהה עם מה שכתבת.
פתחתי אשכול על זה לא מזמן (שכלל לינץ' המוני) אולי פשוט הייתי צריכה לנסח אותו כמו
שאת ניסחת את הרעיון באשכול הזה.
קודם כל קראתי את הכתבה והיא פשוט מדהימה !
כל כך התרגשתי כשקראתי אותה באמת !! .
אני לא מכירה אותך ..
אבל לפי הכתבה והתגובות פה הבנתי שאת ילדה מקסימה ועם לב טוב (:
תמשיכי לעשות מה שאת עושה כי זה פשוט מקסים !!
ואת צודקת בהחלט !!
צריך לקחת דברים בפרופורציות.
אבל זה לא אומר שאי אפשר לפרוק ולשפוך את הלב ....
בשביל זה יש פה אנשים מדהימים שמוכנים לעזור.
ואם מישהו צריך את העזרה הזאת, גם אם לדעת אנשים אחרים זה משהו חסר משמעות
אז לא צריך להטיף בפניו שיקח דברים בפרופורציה .. זאת דעתי.
וואו תודה רבה לכולכם על התגובות זה מאוד נגע לי בלב..כיף לראות שאת מצליחה להיכנס לאנשים ללב
ולהראות להם נקודות מבט שונות על החיים..
תודה רבה לכולכם והלוואי שכולם יישמו את הדברים..זה לטובת כולנו
מוווואה אוהבת המון!!!
QUOTE (ילדהמשומשו @ 16/06/2007) קראתי את מה שרשמת
ואת כל כך צודקת!
צודקת ואף אחד אפילו לא חושב על זה
אנחנו לוקחים כמובן מאליו את הכול
ובגלל זה באמת לא מקבלים פורפורציות לחיים
אולי גם לפעמים יש לי נפילות מיותרות
שהם באמת יראו שטחיות לפעמים
ואם באותו רגע נקרא ונבין מהשרשמת
אני בטוחה שכלכך נשמח שזו בעצם "הצרה" שלנו.
למרות שבאמת..כמו שרגי אמרה לפעמים פשוט קשה לקבל תפורפורציה
וסתם עצובים או מצוברחים
ותמיכה מכולם יכולה אולי לעזור...
את רושמת מדהים...
אוהבת : )
איתה !
את מדהימה !
תודה מאמי !
תראי צלילוש, לשקר- אני לא אשקר.
אני הרבה פעמים מוצא את עצמי מדוכדך ומדוכא,
בוכה ומתרגז על עצמי.
מתרגז על דברים שעשיתי, וגם על דברים שלא עשיתי.
על דברים שלא בשליטתי, ועל כאלו שבשליטתי.
אני לא יכול בחיים(ומזל שככה)להשוות את המצב שלי לזה של ילד חולה סרטן,
אבל לפעמים צריכים גם להתפרק, צריכים את נקודת המשבר
הזו שגורמת לך להתגבר ולהתבגר.
כי החוכמה היא לא ליפול, אלא לקום כשאתה נופל,
לנקות את הברכיים ולעטות חיוך רחב.
בקיצור, (מזל, אה? נפסיק לחפור ) רציתי רק להגיד לך תודה.
עד לפני עשרים דקות בכיתי בכי תמרורים, ואז במקרה נכנסתי לאשכול
הזה (מה נעשה? נבהלתי מהכותרת חחח) ולחצתי על הקישור לכתבה.
מבכי של עצב, הפך הבכי לבכי של אושר.
אני אחד כזה שתמיד אומר :"תסתכל על הצד החיובי", "תחייך- וכבר יהיה יותר טוב"
ואני באמת של הבאמת מאמין בזה, אבל לפעמים הדרך קצת מאפילה ולא ברור
לאן ולאיפה הולכים מפה.
את הארת לי את החשיכה. .