^^
האוץ' לא נעים
העיקר נשארתם ידידים הכי חשוב
חחחחחחחחחח יואווו ליאורה אני זוכרת איך בכיתי חצי שעה כשסיפרת לי!
חח היה איזה ילד בגן שמשום מה כל הזמן נשכתי אותו
כל יום הוא היה חוזר הביתה עם נשיייכות של מממש
כיאלו היו לו סימנים וזה.
ואימא שלו לא הבינה מה קורה
ותמיד אימא שלי פחדה שיגלו שזאת אני 😁
_קרנוש_ : מישהו שחושב לתווך ארוך ...
אם...אם ניהיה עוד 4 חודשים ביחד
אז אמרתי לו מי אמר שאני יהיה איתך עוד 4 חודשים..
חחחחחחחחחחח קבלו סיפורי אחד באפריל:
אני מתקשרת לידיד שלי שדלוק עלי טילים ורק מחכה ליום שאני אסתכל עליו:
"מאמי אני חשבתי על זה.. ואתה פשוט אהבת חיי!! אני לא יכולה לחיות בלעדייך!!!!"
(ושיחקתי את זה אמיתי, לא סתם פקה פקה..)
והוא כולו "ואי ליה מה באמת?!!?!"
חהחה ואז התחלתי לצחוק כזה- "לאאאאאא"
-------------------------------------------------------------------------------
ב1 באפריל אני באה לאמא שלי- רצינית לגמרי עם דמעות בעינים ובקול רועד:
"אמא אני.. אני.. אני בהריוןןן!!"
אמא שלי עוד שניה נפלה מהכיסה מרוב שוק ואז התחלתי להתפוצץ מצחוק!!!!
חחחחחחחחחח
ליה הרגת אותי עם מה שעשית לו מסכן
QUOTE (ליה_ילדה_יפה @ 13/06/2007) חחחחחחחחחחח קבלו סיפורי אחד באפריל:
אני מתקשרת לידיד שלי שדלוק עלי טילים ורק מחכה ליום שאני אסתכל עליו:
"מאמי אני חשבתי על זה.. ואתה פשוט אהבת חיי!! אני לא יכולה לחיות בלעדייך!!!!"
(ושיחקתי את זה אמיתי, לא סתם פקה פקה..)
והוא כולו "ואי ליה מה באמת?!!?!"
חהחה ואז התחלתי לצחוק כזה- "לאאאאאא"
-------------------------------------------------------------------------------
ב1 באפריל אני באה לאמא שלי- רצינית לגמרי עם דמעות בעינים ובקול רועד:
"אמא אני.. אני.. אני בהריוןןן!!"
אמא שלי עוד שניה נפלה מהכיסה מרוב שוק ואז התחלתי להתפוצץ מצחוק!!!!
בתור אחד שילדה שיחקה בו בתחילת שנה לדעתי לעשות דבר כזה זה טו מא'ץ
מצטער, אולי אותי זה לא מצחיק כי גם בי שיחקו ככה אבל מאיפה שאיני מסתכל לא צוחק,השני כן חח,הראשון לטעמי סתם מגעיל.
זה היה לילה במקלט איפה שאנחנו תמיד מעשנים נרגילה קיצר אחד שם תמיד מציק לי מתחיל איתי והוא אחד הקרציות יעני והדבר שאני שונאת בעול זה אנשים מעצבנים עלוקות .
אז לילה אחד כבר זה עלה לי על העצבים הוא הוא ישב לידי בספא הדלקתי גחל נרגילה " יענו להחליף תגחל"ופשוט זרקתי עליו את הגחל על הרגליים
הוא כולו נהיה אדום איזה כוויות נהיו לו חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קרועיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
לי?אני לא זוכרת חחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😕
שאני יזכר אני ארשום חיחיחיחי 😛
חחחחחחח איזה מצחיקיםםםםםםם!!!!
QUOTE (15PrInCeSs @ 14/06/2007) זה היה לילה במקלט איפה שאנחנו תמיד מעשנים נרגילה קיצר אחד שם תמיד מציק לי מתחיל איתי והוא אחד הקרציות יעני והדבר שאני שונאת בעול זה אנשים מעצבנים עלוקות .
אז לילה אחד כבר זה עלה לי על העצבים הוא הוא ישב לידי בספא הדלקתי גחל נרגילה " יענו להחליף תגחל"ופשוט זרקתי עליו את הגחל על הרגליים
הוא כולו נהיה אדום איזה כוויות נהיו לו חחחח
האוץ' לא נעים 😂
הדבקתי לאחי מסטיק לשיער
שמתי לו מלח במיץ ענבים..
ממממ.. חחחח
אכלת במבה וזרקתי את השקית מאחורי המיטה..
חחחחחח
איזה אח מסכן
ידיד שלי הצחיק אותי באמצע ששתיתי מים חח וחלק מהמים נפל בג'ינס בגלל שצחקתי !