מה הדבר הכי מצחיק מרושע שעשיתם או שאמרתם...סתם כזה בצחוק
אני יתחיל
אהמ....פעם אחת המורה שלי החליטה שצריך להביא עוגה לבית ספר [משום מה] אז הבנו
אז בסוף ההשיעור נשאר מהעוגה
אמרו לנו להביא את זה לחדר מורים
החלטנו שיהיה ממש נחמד לירוק להם לתוך העוגה אז ירקנו
והיה להם בתאבון עד עכשיו בא לי להגיד להם שירקתי להם בעוגה
נצלננים אוכלים על חשבונונו 😠 חיחיחיחייחחי
חחחח
איזה אעים אתםםם😁
לא עולה לי עכשיו משהו😢
QUOTE (טוניטה @ 13/06/2007) חחחח
איזה אעים אתםםם😁
לא עולה לי עכשיו משהו😢
לא רעים סתם נקמה קטנה למורים השמנים שלנו
אני מתחיל אני לא מסיים חחח:
1.הלכתי ברחוב ובאתי לבת ועשיתי לה כזה מותקקק את יודעת יש לך יופי עמוקק והיא כזה עם חיוך "מהה באמתתת?" ואני כזה כןןן לא רואים אותו!!!! חחחחחחחחח
2.פתחתי כדור עשן מסריח בטירוף בכתה שלי שנה שעברה בפורים וזה הסריח ואף אחד לא הצליח לנשום חחחחח
3.הרמתי מטף כיבוי אשש מהבית ספר ובלג בעומר ריססתי את כולו באוויר ואז גם כולו נחנקו חח,וניהיו לבנים מהאבקה ואז שנשאר קצת מזה חחח כיביתי למדורה לידנו חצי מדורה חחחחח
4.תקעתי נוד על הראש של חבר שלי
5.לקחתי ת'פלפל הקטן החריף בטירוףףףףףףףףף ושמתי את הנוזל שלו על סוכריה על מקל וננתי לילד לאכול חחחח מסכן ניהיה אדום חחחחחחחחחחחחח
6.שתי פצצות סירחון בתחנת אוטבוס זה היה מצחיקקקקקק
7.בצופים שהייתי חחחח צבעתי לילד שישן עם פה פתוח את השיניים חחח ולאחד אחר שמתי קצף גילוח על היד ואז גירדתי לו ת'לחי ואז הוא עם היד של קצף גילוח מרח לעצמו על כל הפרצוף חחחח
8.חחחחחחחחחחח שיחקנו כדורגל ובעטתי פצצה עכשיו אין לי חוש כיוון בכדורגל חחחח ודפקתי לחבר שלי פיצוץ לביצים חחחחחח זה היה מצחיק אבל לא בכוונה חס וחלילה.
9.תקעו עליי נוד בראש חחחח
10.אם לקרוא לזה מרושע או לא חחח,דפקתי ת'בוס שלי בעבודה פעם אחר פעם ועשיתי עליו קופה,אבל הוא היא חרא בנאדם חח אז לא אכפת לי
אני יזכר בעוד אני יכתוב חחח
איזה מרושע אתה....חעחעחעחעחע סתם 😛 ענק
חחח איזה מרושעים אתם!! לא יפה.. 😂
אהמ..זה לא מרושע או משהו כזה אבל מצחיק.
ב-1 באפריל אני וחברה שלי התקשרו לחברה שלנו מיכל ועבדנו עליה
אז בטלפונים אפשר לעשות עיוות קול מגניב כזה אז עשינו קול של גבר, התקשנו אליה ואמרנו לה
"מיכל, מיכלי שלי אני אוהב אותך, אני חולם עלייך בלילות, אני לא יכול לחיות בלעדייך, אני אוהב אותך.."
היא נבהלה וניתקה..
אז התקשרנו ששוב "מה מיכלי את לא אוהבת אותי?!, למה לנתק לאהובך?!"
חחח
היא שוב ניתקה וכיבתה את הפלאפון!!..
כי זה קול של מישהו מבוגר, וזה נשמע כאילו פדופיליה..
חח אנחנו פשוט התפקענו מצחווווווווווווווק 😁
^^חח חלי יא מרשעת!!
אוף אני לא מצליחה להיזכר אבל בטוח שיש הרבה
חלי פדופילית שלי חיחיחיחיחיחי
אוהבת אותך
אהמ...נזכרתי בעוד משהו מהגן חיחיחייח
אז שההינו בגן ההינו לוקחים סוכרית טופי מכניסים לותכה נמלה ונותנים לילידם מהגן ליד לאכול וכן כן
הם אכלו ועוד ביקשו עוד
לגמרי רעים ההינו מוחעעחעחחעחעחע
ואיי עלה לי עוד אחד!!
זה לא ממש מרושע ולא מפחיד אבל זה מצחייייייייייייק 😂
ושוב ב-1 באפריל..
התקשרנו לחברה שלי ובקול מעוות וממש אבל ממש מפחיד אמרו לה "אני הסיוט הכי גדול שלך!"
היא נבהלה ושאלה מי זה?! מי אתה?! מה אתה רוצה?!
ואמרנו לה "אני הסיוט הכי גדול שלך, תזהרי, אני ארדוף אחרייך, בכל מקום לא יהיה לך רגע של שקט."
חחח מסכנה נבהלה..
ואחר כך שהתקשרנו אליה כאילו בתור עצמינו היא ממש נכנסה לפאניקה אז אמרנו לה שזה אנחנו..
חח היא התחילה לקלל אותנו בצחוק על זה שהבהלנו אותה..
-----------------------
ואיי עלה לי עוד אחד..
כןכן שוב 1 באפריל..
התקשרנו לחברה בקול ציפציף כזה ואמרנו לה "שלום אני כוכבית ממעריב לנוער את רוצה לעשות מנוי?!"
היא אמרה לנו 'לא' אז אמרנו לה "למה?! זה עיתון טוב אפילו אני קוראת בו.."
ושוב פעם היא אמרה לא ניסינו לשכנע עד שצעקנו עליה "מה לא?! מה לא?! תקני כבר י'חתיכת.."
ואז פתאום שמנו את הקול המפחיד הזה ואמרנו "אני הסיוט הכי גדול שלך"
ואז בקול הציפציף "יעקוב סתום כבר"
אחר כך ניתקנו..
ואז התקשרנו אליה בעצמנו והיא אמרה שמישהי התקשרה אליה צרחה עליה, מנוי שמה מנוי ואני פשוט התפקעתי מצחווק בטלפוןן..
מסכנה לא הבינה מה קרה..
חחחחחחחחחחחחחח
מירב עוד בגן היית פושעת קטנה.. 😂
יפה יפה 😊
חעחעחע האמת שבגן הייתי הכי פושעת חחחח
מה ההינו עושים שמה חיחיחיחיחי
לא רצו לעלות אותי לכיתה א' כי נכשלתי בלגו
חלי מה זה? פושעת סתם חיחייחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי
מה?!?!?!
החיים יפים וכדי לנצל אותם חח >> כדי להזיק לאחרים 😂
חח סתם ת'אמת אני לא כזאת מרושעת..
אולי קצתת 😉
חחחחחחחחחחחחחחחחח רחלוש את לא שפויה 😁
חחחחחחחחחח
חלי הרגת אותיי