אוי..:|
חחח..
יש הרבה
אבל אחד אני זוכרת ברור
זה היה בכיתה א'!!!!..
היה אחד שתמיד אבל תמיד הציק לי
לא ידעתי את השפה העברית,לא ידעתי איך לדבר
אז פשוט לקחתי אבן בינונית
ומה עשיתי?
זרקתי לו לתוך העין!!!!
עד סוף השנה פחדתי שיזמינו את ההורים שלי חח
אבל איכשהוא לא הזמינו
רק הייתי אצל המנהלת
וזה לא מתוך רוע,אלא מתוך ייאוש
כי לא יכלתי כבר לשאת את ההצקות שלו
QUOTE (loisana11 @ 13/06/2007) מה?!?!?!
החיים יפים וכדי לנצל אותם חח >> כדי להזיק לאחרים 😂
חח סתם ת'אמת אני לא כזאת מרושעת..
אולי קצתת 😉
טוב את לא מרושעת
את סתם מותחת אנשים בטלפון ב-1 באפריל וגורמת להם לחשוב שאיזה אנס סידרתי או מישהו משוגע
לגמרי התקשר אליהם ונותנת להם לקבל התקף לב או חרדה
זה ממש לא מרושע
אבל צודקת חיחיחיחיחייח
לא שופיה
חיחיחיחיחייחי רגינה גם אני הייתי עושה את זה במקומך 😛
"ומה...ומה יקרה עוד כמה חודשים ..נגיד 4?
מי אמר שיהיה עוד 4 חודשים..?!!?"
😛
חחחחחחחחח מצחיקים
רגינה כבר בכיתה א' היית אלימה הא? 😛
מור תסבירי? 😕
QUOTE (_קרנוש_ @ 13/06/2007)
רגינה כבר בכיתה א' היית אלימה הא? 😛
זה לא שאני אלימה
פשוט
את יודעת
כשמציקים לך כל הזמן
ואת שותקת
ולא עושה שומדבר
בזמן הכי פחות צפוי
יצאתי פשוט מהכלים
ותקעתי לו אבן בעין
חחחחחחחחחחחחח איזה מצחיקים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק אל תחשבו שאני עבריינית
חחחח
חס וחלילה!!..
למרות שאני יכולה לעשות פוזות של עברינית
חח
מתאים לי באמת (=
רק זה לא האופי שלי להיות עברינית
אני ,זאת אני
חעחע לא נורא לא חושבים שאת אלימה...סתם צוחקים 😊
חחחחחחחחח תום הרגת אותי לחעחעחעחע
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) חעחע לא נורא לא חושבים שאת אלימה...סתם צוחקים 😊
😁 😛 😁 😛
QUOTE (סוופרמאמי @ 13/06/2007) חעחע לא נורא לא חושבים שאת אלימה...סתם צוחקים 😊
😁
המצבי רוח שלי בשבוע האחרון....
הדבר הכי מרושע שאי פעם עשיתי היה בסוף כיתה ה'..
אני בטעות אבל באמת שבטעות שברתי לידיד שלי, תום, את שתי הידיים.. 😁 😁
אני פשוט רשעית..!! חח
הקטע היחיד שטוב בזה הוא שנשארנו ידידים..😊 (עד שהוא חזר לארץ)
אוהבת המון..
מואהה