למישו/מישי יש עדשות מגע ?
אני עושה לראייה..
ממ כמה עלה לכם? יומיות או חודשיות??
כואב? איך התרגלתם??
זה לא כואב מאמי, מתרגליםםםםםםם
למרות שאין לי חח אבל יש לי חברות שכן יש להן..
אין לי,
אבל אני רוצה
כי קשה לי להתרגל למשקפי ראייה
למרות שיש לי רק 1-
אבל הכול תלוי איך העין תגיב לעדשות
יש לי חברה
שהעין שלה מגיבה בצורה שלילית
ובגלל זה היא הייתה עם דלקת בעין כמה חודשים
וידיד שלי בכיתה הוא שם עדשות כמה חודשים
וזה הרס משו בפנים
ועכשיו אסור לו עדשות בכלל
אלא רק אם הוא ניתוח מסוים
הכי כדאי להתעייץ עם מומחה
זה תלוי בעין וברגישות
יש לי חברה שכל פעם
אחרי שהיא שמה חצי שעה בוכה מזה חחח
ויש כמה שלא מפריע להן בכלל כי הן מתרגלות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי שנתיות ..
זה לא כואב ..
צריך רק להתרגל
ואין לי שמץ כמה עלה לי =|
שהייתי בטבריה, אחת הבנות שהן עם דור בכיתה..
סיפרה לי שהיא לא הורידה את העדשות חודשששש
חולת נפשששששששש
המספר שלי הוא 11 ....
אני לא רואה כלום
ולא חייה בלי עדשות
אופיר.. היא עבדה עלייך
אין מצב שהיא לא הורידה את העדשות חודש
כי לא יהיו לה עניים
אני הייתי איתם יומיים ואח"כ גססתי לא ראיתי כלום .
העדשות עולות לי 1400 לשנה...
אבל יש לי ביטוח ככה שכל פעם שאני מחליפה אני משלמת 700 שקל
אבל העדשות שלי הן שנתיות כי אין למספר שלי פחות
אם את קונה עדשות והמספר שלך גם נמוך
אז תקני חודשיות
לא ממליצה על שנתיות כי זה לקנות חומרים וכדורים.. בלאגנים
אצלי יש...
ואוו גל למה המספר הוא כזה גדול?!
את מתרגלת זה לא כזה נורא..אני לא יכוהל בלעדיהן ממש אבל שמתעי שזה הורס את העיניים..😢
לא יודעת..
ויש עדשות כאלה שאפשר לישון איתן זה עדשות מיוחדות.
לי עלה בסביבות ה400 שקל ככה שנתיות..
אבל חודשיות ויומיות נראה לי עולות פחות..
יש לי שנתיות.. ניראה לי שהן עלו בסביבות ה-600..
וזה תלוי, נגיד אני יכולה להיות יום שלם עם עדשות ולא יכאב לי
ומצד שני לשים ויכאבו לי העיניים אחרי חצי שעה.. [ שמה טיפות וזה עובר /
העדשה הפוכה ]
לדעתי כדאי..
אני לא סובלת לשים משקפיים, למרות שאומרים לי שיפה לי, שונאת את זה .
יש לי חברות שבהתחלה היה להן עדשות יומיות/חודשיות וכאלה ועכשיו שנתיות
וחברה אחרת עדיין עם חודשיות..
בעיקרון לא ניראה לי שיש הבדל כזה רציני ביניהן .
שנתיות זה חרא !
ולמה מספר כזה גדול? אני אשאל את אלוהים... אין לי שמץ
עדשות תמיד נראה לי מה זה מפחיד כזה חחחח
חחח אל גל היא לא עבדה עליי, היא באמת לא הורידה אותן חודש.
לי יש..
ולקחתי חודשיות.
כל חודש אני מחליף והכל בסדר גמור😊
כל עדשה לעין עולה לי 110 ש"ח, אבל זה בגלל שיש לי צילינדר והאיכות שלהן טובה.
המחירים תלויים כמובן באיכות של העדשות
ובמספר שלך.
השימוש בעדשות נראה מפחיד וכואב,
אבל אחרי מספר פעמים שעושים את זה מגלים שזה
ממש אבל ממש לא בעיה.
בהתחלה לקח לי 20 דק' לשים את העדשות,
עכשיו זה אולי 20 שניות😊
לי יש עדשות..
לא זוכרת אם היה לי חודשיות או שנתיות בהתחלה אבל זה עלה לי 400 שקל כולל הדרכה והחומר.
זה לא כואב..אלא אם כן זה מלוכלך או הפוך.
מתרגלים..יום יומיים (תלוי כל אחד..) וזהו😊
אחלה של דבר זה חחח אני לא רואה תצמי בלי זה..
תודה חמודים 😊
הרגעתם אותי..
אני עושה כנראה בתור התחלה חודשיות אבל קונה רק 2 זוגות
נראה איך אני אתרגל לזה..
לילה טוב ..