חח לא אין דבר כזה אופיר
אוליי היא התכוונה שחודש כבר יש לה עדשות
אי אפשר להיות עם עדשות יותר מיומיים בעניים
זה מציק.. זה שורף.. זה כואב
הלוואי והיה אפשר
בדיוק ^..
גם לי אמרו ישר שקניתי לא לישון איתן וכאלה..
כי זה יכול להידבק לעין ואז צריך להוציא אותן בניתוח,
ישר נלחצתי . חחחח לא ישנה איתן בשום מצב בעולם..
יעלי בהצלחה מאמי 😊
ואל תתיאשי אם בפעם הראשונה את לא מצליחה לשים אותן מהר,
אני הייתי בחנות עם המוכרים שעה על כל עין להכניס, ואח"כ איזה חצי שעה להוציא
חחחח
לי המספר כל כך קטן שאני עדיין לא צריכה
חח בעין אחת רבע ובעין השנייה חצי
אבל בחיים אני לא אוכל לשים עדשות...
הלכתי לעשותת ואי בחצי שנה עלה לי המספר ,עין אחת 1.75 השנייה 2
איזה מוזר...
הזמתי 3 זוגות לחצי שנה (כל זוג לחודשיים) ב300 שקל...
בהתחלה הוא שם לי כזה לבדוק, וואלה זה קצת מציק אבל ראסמי מתרגלים
יאללה שבוע הבא אני מקבלת אותן 😊
תתחדשי בובהי ! :]
וכן, מתרגלים !
ואווו חחחח
בחיים לא חשבתי שלכל כך הרבה אנשים יש עדשות !!
מאמי תתחדששי בהצלחה לך ותהני איתן ((:
רררק לא לשכוח !!
-לא יותר מ7-8 שעות רצוף.
ואני לא יודעת חודשיות שנתיות
אבל אם צריך לנקות גם חודשיות
אזזז באמת זה חשוב ואל תזלזלי בזה ואל תשכחי את זה !!
ישלי שנתיות, ולא היה לי חומר ולא ניקיתי איזה שבועיים
ואחרכך שבועיים אכלתי אותה עם דלקת בעין ולא יכלתי לשים עדשות > ש ב ו ע י י ם זה היה סיוט חחח
לי יש שנתיות זה הכי משתלם...
תקשיבו יש עדשות רכות ועדשות קשות.
אולי לחברה של אופיר יש עדשות קשות...
מה שיש לרובנו זה עדשות רכות והן מאוד עדינות,
ובגלל זה צריך לשמור עליהן ממש טוב ואסור לישון איתן.
ועדשות קשות זה עדשות שמממש ממש מממש כואב
לשים אותן וצריך להתרגל אליהן הרבה זמן אבל הן בהרבה פחות עדינות
ולכן אפשר לישון איתן לפעמים...
או שיש לה עדשות קשות או שלא הבנו את הכוונה של אופיר =\
אני פעם נירדמתי ל10 דקות עם העדשות,
שקמתי לא הצלחתי להוציא אותן וואי זה הייה מפחחיד.
יעלוש תתחדשי. 😊
אני יודעת האמת שגם לא כול אחד יכול להשים עדשות
עין יבשה אין מפסיק לחות משהו' כזה \\=
חח קיצר
תתחדשי , ובהצלחה 😛
ולא להירדם לנו איתם כההההההההההההההההה?
הלכתי לקחת אותןןןןן...בנתיים היא הביאה לי רק זוג אחד ועשתה לי הדרכה
חחחחח ואי ואי עד שהצלחתי לשים ולהוציא
אני מקווה שאני אתרגל לזה מהר..
היום אני יוצאת אז אני ישים אותן 😊
sexy_girl8 האופטומטריסטית אמרה לי שאפשר להיות איתם רק 10-12 שעות
וברור שאני לא אשן איתתתתתתם
חפרתי צ'או