אופיר מצטערת מותק.. הזוי לגמרי ולא הגיוני בתור אחת שעם עדשות 3 שנים
לי יש כבר 4 שנים עדשות....
בהתחלה זה מפחיד אני גם לא ידעתי איך אני אסתדר ולקח לי בהתחלה שעה לשים אבל שמתרגלים זה בגלל לא מפחיד כי בכלל לא נוגעים בעין.... רק צריך לשמור על הניקיון שלהן, להחליף אותן בזמן ועצה שלי, כשאת בבית אל תהי איתם אלא רק בחוץ כי לא בריא יותר מידי צריך לתת מנוחה לעיניים. אני איך שאני מגיעה הביתה אם אני יודעת שאני לא יוצאת אני ישר מורידה.
עדיף לך בהתחלה לקנות זוג אחד של עדשות חודשיות לראות איך את מסתדרת אם אין לך אלרגיה או משהו כזה ואחרי זה לקנות מה שהרופא ימליץ..
ואופיר אין מצב שהיא הייתה חודש עם עדשות כי לא היו לה עיניים.
תודה מאמי
אני קונה לחודשיים 2 זוגות בנתיים
ואני מקווה שיסבירו לי את הכל איך עושים מה עושים וכו'
ונראה לי שאופיר התכוונה חודש אבל כמובן הורידה את מדי פעם .
יסבירו לך בחנות אל תדאגי!!! ואם את לא מסתדרת ננסה לעזור לך בהסברים בסוף כולם מצליחים אין מה לפחד באמת!!!!
😊
בדיוק..
גם אני הייתי ככה בהתחלה
הייתי בוכה שעות מול המראה מרוב כאבים כי לא הייתי מכניסה נכון ..
ביום שקניתי את העדשות איבדתי אחד.. דרכתי עלייה כמעט קרעתי אותה חחחח
וואי גמלי יש עדשות ומספר סבבה יחסית- 1 וחצי אבל עדין שאני מכניסה אותן זה כואב נורא אבל אחרי כמה מיצמוצים וכמה דמעות זה עובר..
בהצלחה ואין לך מה לפחד רק תפתחי את העין טוב טוב לפני שאת מכניסה
לי זה שורף בבוקר שאני עייפ האבל אחרי 5 דקות נרגע...
חחח סבבהה 😊
עד שהאמא הזאת מוצאת זמןןן ללכת לקניון ש-נ-ה
אני שונאת לנקות אותם !
עוד מעט אני עם עדשה שמאל שנתיים
אני לא רואה כלום אבל מתעצלת ללכת לקנות חדש חחחחח
קבעתי תור ל21.6
גם לכן תור לעדשות חדשות הוא שעתיים ?
למלא חברות שלי יש...שנתיות
ויש גם משו רכות וקשות חח לא יודעת
הרוב התרגלו לזה מהר.. : )
חחח טוב נו מה עשיתן אותי דפוקה, היא איתן כבר חודש, ככה היא אמרה לי!
והיא לא תשקר מה האינטרס שלה..
אבל זה לא הגיוני מה קשור שקרנית? אולי היא מחרטטת אותך
אין מצב בחיים כי זה נדבק בעין כשהיא ישנה וזה מתייבש ואפילו עם ניתוח זה מסובך להוציא \:
ככה הרופא אמר לי ... אבל שיהיה =\
אמממ אני עם משקפיים..
לא קבועותת
שמה רק בביצפר,בטלוויזיה וזהו..!!
הכי טובב....
איממ וכמלי מספרר סבבה..
-1.20..
סורי שלא עזרתי חח אני פשוט לא מבינה
בזה כ"כ..
אבל נתנו לךך כאן תשובות!
בהצלחה ממאמי!
ישל י גם חברה שטענתה כי חודש היא לא הורידה וישנה , וגם אמרתי לה שזה לא יכול להיות :\
אבל סיפרה שבוקר אחד היא לא הצליחה לפתוח את העיניים !!!! ורצו לקחת אותה לבית חולים
והיא הייתה בלחץ ה' יודע , אבל בסוף אמא שלה שמה לה משו על העיינים וזה ,
והיא לא שמה כמה זמן עדשות ובלהלהה,
קיצר , צריך להתרגל..
לאח שלי יומיות..