מי בא??
אני שם.. נו צריך לצלם לא בגלל משהו אחר: )
אניי ממש נגד המצעד הזה!!
סבבה אין לי שוב דבר נגד ה"גאים" וה"גאות"
אבלללל מה הם צריכים את המצעד הזה?!
בשבייל מה?!
חחח קיצור אני לא באהה!!!!
תהנהה ממאממי!
לא אכפת לי ת'אמת שיעשו נב סראש שלהם...
זה כמו שתשאלי למה יש מצעד אהבה...
זכותם לעשות...
לא באה אין לי מה לשות שמה
וואלה יכול להיות מצחיק להיות שמה XD
אבל מי יבוא? חחחח
בגרות בשישי 😢 חחח
תהנה..
ותיזהר 😉
מתי זה בכלל? 😁
ולא, אנלא באה..
אין טעם..
QUOTE (סוופרמאמי @ 07/06/2007) זכותם לעשות...
לא באה אין לי מה לשות שמה
כנ"ל..
שיעשו מה שהם רוצים..
אין לי מה לחפש שם..
QUOTE (True_Star @ 07/06/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 07/06/2007) זכותם לעשות...
לא באה אין לי מה לשות שמה
כנ"ל..
שיעשו מה שהם רוצים..
אין לי מה לחפש שם..
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) מי יבוא !
גועל נפש
אני אסתום ....
QUOTE (שנששן @ 07/06/2007) אניי ממש נגד המצעד הזה!!
סבבה אין לי שוב דבר נגד ה"גאים" וה"גאות"
אבלללל מה הם צריכים את המצעד הזה?!
בשבייל מה?!
חחח קיצור אני לא באהה!!!!
תהנהה ממאממי!
...
אושרי בהצלחה מאמי
לא באה תהנה מאמווש
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) מי יבוא !
גועל נפש
אויש איזה דיבור מלוכלך ומגעיל הם בדיוק כמוך.
😊
אם הייתי קצת יותר גדולה והיה לי רשיון הייתי בכיף נוסעת