חח לא הולכת..תהנה מאמי..
למה לדבר ככה אבל איזה גועל נפש?
מה הקטע?
שיעשו מה שבראש שלהם
לא נראה לי שיצא לי להגיע לשם
QUOTE (בעילום-שם @ 07/06/2007) QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) מי יבוא !
גועל נפש
אויש איזה דיבור מלוכלך ומגעיל הם בדיוק כמוך.
😊
אם הייתי קצת יותר גדולה והיה לי רשיון הייתי בכיף נוסעת
למה מלוכלך
אני פשוט ניגעלת מהדברים האלו..
זכותי לא?
מה הקטע שלך?
בדר את נגעלת תשמרי את זה לעצמך הם גם אנשים כמו כל אחד ואחד מאיתנו..
את לא חייבת להגיד את זה..
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 07/06/2007) לא אכפת לי ת'אמת שיעשו נב סראש שלהם...
זה כמו שתשאלי למה יש מצעד אהבה...
למה באמת יש מצעד אהבה??
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) QUOTE (בעילום-שם @ 07/06/2007) QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) מי יבוא !
גועל נפש
אויש איזה דיבור מלוכלך ומגעיל הם בדיוק כמוך.
😊
אם הייתי קצת יותר גדולה והיה לי רשיון הייתי בכיף נוסעת
למה מלוכלך
אני פשוט ניגעלת מהדברים האלו..
זכותי לא?
זכותך !?
טוב , את מגעילה אותי .
זכותי :]
סלחי לי אבל את פשוט הגעלת אותי עכשיו
באמת דיבור מלוכלך ...
אני אספר לך משהו !?
אני לסבית !!!
אז עכשיו אני מגעילה אותך !?
את לא מבינה איך הכנסת אותי לאטרף !
רבאק , הומו זאת סתם ה-ג-ד-ר-ה
ואת בנאדם גזעני !
איכס .
בנות תירגעו.............בלי ריבים!!
שקלו מילים..בלי איכסה..בלי מגעילה....תתבגרו כבר!!
שאלו שאלה מי בא, אל תהפכו את זה לאשכול דעות על ההומואים ולסביות!!
יעל צודקת ושחר זה לא בושה...
מה זה משנה אם את אוהבת
בנים או בנות
העיקר יש לך אופי טוב
העיקר האישיות שלך
מי בוחן אותך עם מי את מתנשקת או במיטה?
טוב לך עם זה טוב גם לי ואני מקווה שלכולם
את לא צריכה לחשוב מה אחרים חושבים על דברים כאלה
העיקר שאת שלמה עם עצמך
את רגישה כמו כולם
וגם הומו רגיל כמו כולם
זה סתם מילה שכאילו "מייחדת" אותו מהחברה הרגילה
שבן אוהב בת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*