תשמעי זה מזה לא לעניין איך שאת מדברת!
פשוט גועל נפש כמו שאמרת אז זו גם זכותי לחשוב באמת שאת מגעילה!!!!
הייתי שם.. היה נחמד לאללה כל הדיבורים האללה עם הומאים ממש לא לעניין... ואללה גם אני הייתי פעם נגד כל העניין אבל הם סה"כ אנשים כמוני וכמוך רק עם נטיה מיני שונה... מי ישמע...
יאללה לכו לחפשו נו...
היינה חלק מהגלריה שלי משם:
http://www.atraf.co.il/gallery/gallery.asp?gallery_id=8555
החלק השני:
http://www.atraf.co.il/gallery/gallery.asp...ineCode=&page=1
נאפי זה לא היה ברצינות מאמי ...
מתוך עצבים כזה .
היי תרגעו ,
בסך הכל אמרתי את דעתי בנושא
רק לא בעצבים
^ את דעתך !?
נשמה קצת בגווועל ..
אפשר להגיד הכל ,
השאלה היא איך .
יאא אני מתה ללכת פעם אחת לשמה! בעתידדד
חח לפי התמונות נראה כאילו היו יותר סטרייטים מהומואים ולסביות
אופיר .. זה תמיד ככה חחח ..
QUOTE (-שחרווניי- @ 09/06/2007) נאפי זה לא היה ברצינות מאמי ...
מתוך עצבים כזה .
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (MiLaNo @ 09/06/2007) יאא אני מתה ללכת פעם אחת לשמה! בעתידדד
חח לפי התמונות נראה כאילו היו יותר סטרייטים מהומואים ולסביות
יום חמישי בחיפה😊