לקראת הבר מצווה של אח שלי אני עושה עגיל באף :] ראיתי איך עושים את זה וזה מאוד מפחיד וזה נראה כזה כואב !!!!!
אני לא מפחדת מאינפקציות או משהו הבעיה היא שאני לא יודעת אם יש לי רגישות לכסף זהב או כל השטויות האלה אבל באוזן יכול להיות שיש לי רגישות לכל עגיל ...העגילים מציקים לי כזה באוזן אני מפחדת שבאף גם תהיה לי רגישות ואז כן יהיו לי אינפקציות וכל זה (באירוע של אח שלי :\ ) אם לא עגילים באוזן לא נוחים ומציקים לי אז גם באך יהיה לי ככה? ועדיף שלא לעשות ???
(סליחה על החפירה .... 😁 )
ממממממ..
שאת עושה תעגיל באף אז זה לא כואב כלכך
באותו הרגע!
אבל אחרי זה קצת שורף. את צריכה לחטא את זה כמה פעמים יום
ובקשר לאינפקציה ..זה בא במגע של ליכלוך וכדומה
תסני כמה שפחות להוציא תעגיל מאף!
חח חופשי מאמי..
אין לי מושג אם יש קשרר בין רגישוות באוזניים
לרגישות באף..
לא נראה לי..!
איממ ותעשיי..כדאי לךך!
זהה מהמם..!
גם לי היהה...
אבלל הורדתי...בגלל סבא שלי..
הואא לא דיבר איתי חחח
באף פחות כואב מבאוזן יש לי מאמי
וזה יפה לדעתי אני אוהבת
תטפלי בזה טוב עם אלכוהול ומשחות וככה
את תיראי שזה יעזור לך
מזל טוב מאמיי ובהצלחהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אחטא ברור ...אני יעשה ונקווה לטוב ....
אני מפחדת שיכאב לי כמה ימים אחרי או שבאמת אני רגישה ..לא יודעתת :\\
לי לא כאב בכלל...
רק בדקירה טיפה וזהו..
יש כאלהה שזה ההפך אצלם..
כמו חברה שלי..
בדקירה לא כאב לה..ואחרי זה..
יומייםםםם כאב להה..!
זה תלוי מאמיי...!!!
גמלי לא כ"כ כאב
רק ירדו דמעות חחח
ותחטאי את זה טוב ותישארי עם העגיל הרפואי בין 4 ימים לשבוע ויהיה בסדר 😊
חח תודה על התגובות וזה איכשהווא מביא י ביטחון ורצון עוד יותר לעשות...
אבל אם יש לי רגישות באוזן (רק אם !) אז זה אומר שגם באף יהיו לי בעיות??מישהי יודעת??
אני גם רגישה מאוד כאב
לי באותה שנייה וגם קצת אחרי
אבל אחרי שעה ככה כבר מרגישים רגיל
זה מוזר כי יש לך משהו על האף
אבל מתרגלים
לי אישית יש הרבה אינפקציות אז
אני חייבת ללכת עם עגיל או מזהב אמיתי או
מכסף אמיתי אחרת אני מזה סובלת
אז תקפידי אולי גם על זה אם את רגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם תטפלי כמו שצריךך יהיה בסדר!
בהההההצלחההה מתוקה!
QUOTE (koka15 @ 02/06/2007) ממממממ..
שאת עושה תעגיל באף אז זה לא כואב כלכך
באותו הרגע!
אבל אחרי זה קצת שורף. את צריכה לחטא את זה כמה פעמים יום
ובקשר לאינפקציה ..זה בא במגע של ליכלוך וכדומה
תסני כמה שפחות להוציא תעגיל מאף!
😁 בהצלחה
לדעתי תעשי,
מקסימום תורידי אותו...
תתחדשי 😊
QUOTE (Lu-Ly @ 02/06/2007) לדעתי תעשי,
מקסימום תורידי אותו...
תתחדשי 😊
😁
ייאוו יכול להיות אני עושה מחר וככל שהזמן מתקרב אני מפחדת יותר ! אני יודעת שאני יגיע לחנות אני יכנס ללחץ
אני מפחדתת ברמות!!! אבל כל כך רוצה 😢
אני מפחדת ששמים לי טיפות אף שאני מצוננת אז מעגיל באף?!? אוווווווף
זה משאיר חור את מודעת לכך ?