QUOTE (tali_15 @ 06/06/2007) אני כל יום שמה אלכוהול כמה פעמים ומשחקת עם העגיל איזה שנייה כי זה כואב אבל אני לא יודעת אם אמרו לי להוריד אחרי 4-5 ימים ולהחליף ישר אז זה אומר שיש בזה משהוו
אם אמרו לך אז תעשי ככה מאמי ...
וואי איזה באסה זה נראה לי אני יצטרך להוריד כי זה כואב לי שאני נוגעת או מזיזה הכל ... אבל משומה זה גם מגרד לי ... :\ אני מפחדת שזה אינפקציה :|
QUOTE (tali_15 @ 06/06/2007) וואי איזה באסה זה נראה לי אני יצטרך להוריד כי זה כואב לי שאני נוגעת או מזיזה הכל ... אבל משומה זה גם מגרד לי ... :\ אני מפחדת שזה אינפקציה :|
זה ההתחלה בגלל זה זה ככה אל תורייידייי מאמיייייי...
אין מה לעשות ככה זה !! כואב אבל בסוף יהיה בסדרר ולא יכאב מאמווש
אל תורידי את תתבאסי אחר כך
וואיי איזה פחדד היום הורדתי את העגיל הרפואי כדי להחליף אותו בעגיל רגיל קודם כל כל כך נלחצתי מהחור זה היהה חור גדול חשבתי שהוא אמור להיות יותר קטן ... 😢 ושניסיתי להכניס את העגיל ( זה עגיל שכופפתי ככה אמרו לי לכופף אותו קצת) אז זה שיא הכאב ולא הצלחתי בסוף להכניס אז הכנסתי ושמתי את הרפואי חזרה ... למה החור כזה גדול ? זה אמור להיות ככה...? וגם המקום מגרד לי כבר כמה ימים אוףףףףףף אני כבר מתחילה להתחרט :\\
QUOTE (tali_15 @ 08/06/2007) וואיי איזה פחדד היום הורדתי את העגיל הרפואי כדי להחליף אותו בעגיל רגיל קודם כל כל כך נלחצתי מהחור זה היהה חור גדול חשבתי שהוא אמור להיות יותר קטן ... 😢 ושניסיתי להכניס את העגיל ( זה עגיל שכופפתי ככה אמרו לי לכופף אותו קצת) אז זה שיא הכאב ולא הצלחתי בסוף להכניס אז הכנסתי ושמתי את הרפואי חזרה ... למה החור כזה גדול ? זה אמור להיות ככה...? וגם המקום מגרד לי כבר כמה ימים אוףףףףףף אני כבר מתחילה להתחרט :\\
יא מאמי אל תתבאסייייייי אחרי זה את תאהבי את זה !!
וזה אמור להיות ככה לאט לאט ולא נראה לי שצריך לכופף..
יותר מאוחר תעשי שוב עם אלכוהול ואז תנסי להכניס ולסובב אותו עד שיכנס לאט..
וזה ככה זה מגרד אבל אל תגרדי..
בהצלחה אוההבבת:]
חחח תודה מאמי ... והחור אמור להיות גדול ככה?!? זה מה שהכי הבהיל אותי
QUOTE (tali_15 @ 09/06/2007) חחח תודה מאמי ... והחור אמור להיות גדול ככה?!? זה מה שהכי הבהיל אותי
בכיף מאמוש ואל תיבהל ככה זה כי הרפואי יותר גדול מהגיל שאת תשימי בקרוב ואז
החור קטן לאט לאט