ואייי איזה כייף לך גם לללי בא (:
תתחדשששי !
אין לי מושג עם זה כואב או לא
אבל ה יכול לקרות למות את לא....
חברה שלי נמאס לה מהעגיל אז הורידה אותו כבר לא קרה כלום
אני מודעת לזה שישאר חור וכל זה אבל אין לי אומץ לעשות אני צריכה לעשות היום אבל אני שיא המפחדת!!!!!!!!!!!!!!!!! חח
QUOTE (tali_15 @ 02/06/2007) אני מודעת לזה שישאר חור וכל זה אבל אין לי אומץ לעשות אני צריכה לעשות היום אבל אני שיא המפחדת!!!!!!!!!!!!!!!!! חח
אין לך מה לפחד מאמי שאני עשיתי לא הזיז לי זה דקירה קטנה וזהו
לחברה שלי יש באמצע האף חור...
גם לי יש תקופות שאני רוצה.. אבל ההורים שלי לא מרשים לי
עדכון +-כן כן אז עשיתי היום את העגיל כאב טיפהה אבל לא נורא רק שאחרי זה זה התחיל לכאוב יותר אני לא ממש יודעת איך לחטא את זה ולהשים את הפלסטר נקווה שיהיה בסדר חחחח ותודה :]
חח ברור אלכוהול אבל זה כוווווואב שנוגעים בזה !!! וגם אמרו לי לסובב את העגיל אבל זה גם כואב ! זה אמור להיות ככה??
גם לי אמרו לסובב את העגיל D: אבל מתי שעשיתי באוזניים חחח
ותחדשי, גם אני רוצה לעשות אבל אני מפחדת P:
תגידו אחרי 4 ימים ככה (עשיתי יום ראשון) המקום אמור לכאוב לי כשאני נוגעת או מזיזה את האיזור וכזהה??????? :\ אני כבר מתחילה לדאוג מחר מחרתיים אני כבר צריכה להחליף וזה עדיין כואב
QUOTE (tali_15 @ 06/06/2007) תגידו אחרי 4 ימים ככה (עשיתי יום ראשון) המקום אמור לכאוב לי כשאני נוגעת או מזיזה את האיזור וכזהה??????? :\ אני כבר מתחילה לדאוג מחר מחרתיים אני כבר צריכה להחליף וזה עדיין כואב
אל תלחיפי עדיין כי שתרצי להוציא אותו ולהכניס חדש זה יכאב לך עוד יותר
תחכי עוד לפחות שבוע וחצי ותסובבי עם מר גפן ואלכוהול
ככה גם אני עשיתי בפעם הראשונה מאמי...
תחכי אתו טיפה,וכן זה אמור לכאוב
אבל בחנות אמרו לי לא יותר מ-5 ימים מיד אחרי ה-5 ימים להחליף אותו ...
אני יכולה להסביר לך בדיוק:
אני עשיתי ב-14.1.07 חחח כבר באותו יום הוצאתי אותו הכנסתי וכו'
אבל באמת שכול אחד זה אחרת!
אני אפילו לא חטאתי את זה פעם אחת!!!
חחחחחח 😁
אבל שמעי שחקי עם זה הרבה תסובבי תוציא תכניסי תחזרי על זה כמה פעמיים
ואל תפחדי יכול להיות זה יכאב לך אבל לא מחייב שזה בגלל שיש אנפקציה
את יודעת פגעת באור שלך עשית בו חור
לוקח לו זמן להתפראה כמו שמקבלים מכה
לאירוע של אחיך את יכולה להחליף אני מציעה לך לעשות את זה אחרי אמבטיה שעור רך 😛
ויום למחרת תחזרי לרפואי כי ככמה שיותר זמן רפואי הכי טוב
במידה ועוד פוחדת דברי איתי 😛
נעלה לך את הבטחון!!! 😁
מיכלו'ש
3>
אני כל יום שמה אלכוהול כמה פעמים ומשחקת עם העגיל איזה שנייה כי זה כואב אבל אני לא יודעת אם אמרו לי להוריד אחרי 4-5 ימים ולהחליף ישר אז זה אומר שיש בזה משהוו