חשבת פעם על חייזרים ?
אני כן...
אולי יש חייזרים בעולם שלנו ששולטים על כל מיני דברים ? תחשבו על זה
אולי אפילו יש חייזרים בפורום הזה ??? מה דעתכם? אני חושבת שכן 😮
תוכיחו לי שאתם לא יצורים מוזרים מעולמות מוזרים בחלל!!
יאללה דיון החייזרים ויצורים נפתח...
אולי אפילו חטפו אותכם בשינה ועשו עליכם ניסויים ויש בטוסיק שלכם מין חיישן שמצפצף ביפ ביפ ביפ...
תחשבו על זה ותגיבו אולי אני יתפוס חייזר ! 😨
אהה וד"ש לאחותי נופר כן נופר אני מדברת אליך חחח אוהבת אותך מטורפת
חחחחחחחחחחחחח 😂
טובב(:
ברייאוות
אלה לא חייזרים... אלה אנשים מטומטמים ששולטים על העולם וכן הם שולטים גם על המדינה שלנו...
הרבה בריאות האאאאא? חחחחחח
SUCH A BABE יפה הגישה שלך אבל אולי לא צודק יש חייזרים והם אכן בפורום תחשבו
חזקקקקקקק חזקקקקקק דברים לא מהעולם הזה קורים פה
כל מי שלא מגיב חייזר !!!!!!! ידעתי אתם מכחישים בזה תודו תודו
אני מסטולה אבל את לא חייזרת כל הכבוד חן חחחחחחח
הודיה את לא חייזרית ? חחח
חחחחחחחחחחח טארוש ימשוגעעת שללללי
בסוף הם יחשבו שאת חייזרית בעצממך 😨
אוווהבת אותך חייזר יפפה שללללי [=
תודה שאת מאחלת לי רק בריאות כפרה עיניים נשמה לב ראיות אוויר!
אבל לא אמרת כלום על החייזרים ועם את כן או לא? חיחיחיחי
ווו חייבת לעזוב את כדור הארץ מהר ולהרוג אותך לפני,
גילית אותי אני מודה
חחחחחחחחחח^^
טארה רק בריאות מאמי 😊 חח