חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
QUOTE (Kitty-Kat @ 28/05/2007) הודיה את לא חייזרית ? חחח
חחחח רק זה חסר לי
אני הייתי מציעה לך לשתות כוס מים
ולשכב במיטה לישון..
ואני מציעה לך ל...........לא כדי באמת שאני יציע!!!
בלי הערות כאלה בבקשה...!
אבל מה רע בחיזרים?
אולי הם טובים?
אולי פניהם לשלום וכל מה שהם רוצים שנחייה ביחד האחווה בהרמוניה 😯
זה לא כזה נורא...
לא אמרתי שהם רעים אני אוהבת אותם חחח אבל הם חיים תחת שלטונה הנוקשה של מלכת החייזרים האכזרית (שנמצאת פה כל דקה) ואני מעוניינת לנטרל את זה ! לשחרר אותם לחופשייי חחחחחחחח
השיגעון שלכם הורס אותי!
QUOTE (Kitty-Kat @ 29/05/2007) אתם כולכם תחת שלטונה של מלכה חייזרית שמהפנטת אותכם!
ולא זאת לא אניLIMAORI...לידיעתך ! זאת מישהי הרבה יותר גדולה חעחעחע!
אז לא נספר לכולם מי היא לא?
או שאנחנו מסתתרים מפני השאר?