יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא חייזר חייזר לתפוס את2PAC GIRL מהר
היא תברח אמרתי לכם!!!!! חושבים שאני סתם ממציאה פה !
גלוש גם את בורחת מהשאלה !! חחחחחחח
חס וכרפס בורחת מהשאלה 😊
אני חושבת שאין חייזרים-סתם אנשים מוזרים 😛
אהה אוקי אז נגדיר אותך כיצורה? XD יש גם כאלה !
אתם מפחדים להטמרד נגד המלכה החייזרית שלכם אני יודעת!! אני יגן עליכם פשוט תודו וזהו!
יהיה טוב!
QUOTE (koka15 @ 28/05/2007) חחחחחחחחחחחחח 😂
טובב(:
ברייאוות
😮 😁 😁
תגובה מקורית מאוד עם יורשה לי לציין ֱ
חחחחח....וואי באמת עם יש כאן חיזרים
שמסוגלים להשטלת לנו על העולם [או לפחות על הפורום]
אז איך שלט יהיה....
חחחח משוגעת קבלי המון בריאות יהיה טוב חחח.... 😊
QUOTE (NoFOosH @ 28/05/2007) חחחחחחחחחחח טארוש ימשוגעעת שללללי
בסוף הם יחשבו שאת חייזרית בעצממך 😨
אוווהבת אותך חייזר יפפה שללללי [=
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב נו אם ככה את מגדירה את זה אז אני חצי חייזרית מהצד של אמא
אז שנייה את המלכה?
כי אם את המלכה אז אני לא אחשוף את עצמי 😨
המווווווווווון ברייאאות יפפה שלייייי
מסרי ד"ש חם ונשיקות לחייזרים מאמי ...
(:
איזה עין הרע יש לכם מזה הבריאות הזה????????
עשיתם אותי חולה!!!!!!!
תתחילו לזרום
אחח אחח מתי תבינו כבר יא שמנים מתי....
אתם כולכם תחת שלטונה של מלכה חייזרית שמהפנטת אותכם!
ולא זאת לא אניLIMAORI...לידיעתך ! זאת מישהי הרבה יותר גדולה חעחעחע!
QUOTE (2Pac_GirL @ 28/05/2007) ווו חייבת לעזוב את כדור הארץ מהר ולהרוג אותך לפני,
גילית אותי אני מודה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה את צוחקת ? אהה שלחתי לבית שלה את לוכד החייזרים !! רוצה גם ?? אהה אהה??
חחחחחחחחח