תאמינו בעצמכם כי אתם מסוגלים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"אהבה היא כמו שעון חול, שבו הלב מתמלא והמוח מתרוקן"
"מרבה טיפשות, מרבה אושר"
"הדברים הכי יפים בחיינו הם לא נראים..
לכן אנחנו עוצמים את העיינים כשאנחנו בוכים
כשאנחנו מתנשקים,
וכשאנחנו חולמים..."
"החיים לא נמדדים על כמות הנשימות שאנחנו לוקחים,
אלא על-ידי מה עוצר את נשימתך.."
מקווה שאהבתם..😊😊
אוהבת המון..
מואההה
כשכוכב נופל מבקשים משאלה
כשהכוכב נפל ביקשתי אותך!
QUOTE (אתינג @ 21/06/2007) כשכוכב נופל מבקשים משאלה
כשהכוכב נפל ביקשתי אותך!
מתה על המשפט הזהה 😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים
-------------------------------------------
אלוהים נתן אגוזים לאנשים שאין להם שיניים
-------------------------------------------
חבר יש רק בארתותר וגם שם הוא כלב
-------------------------------------------
DONT DRINK AND DRIVE IF YOU CAN SMOKE AND FLY
"אומרים שלכל אחד יש את המלאך שלו. כשפגשתי אותך, הכרתי את שלי "
"'האהבה שלי ושלך בנויה משנאה והאהבה אני שונאת להיות בלעדיך ואוהבת להיות איתך"
😊
QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) "אומרים שלכל אחד יש את המלאך שלו. כשפגשתי אותך, הכרתי את שלי "
"'האהבה שלי ושלך בנויה משנאה והאהבה אני שונאת להיות בלעדיך ואוהבת להיות איתך"
😊
שני משפטים מרגשים בטירוףףףףףף
QUOTE (apchi @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) "אומרים שלכל אחד יש את המלאך שלו. כשפגשתי אותך, הכרתי את שלי "
"'האהבה שלי ושלך בנויה משנאה והאהבה אני שונאת להיות בלעדיך ואוהבת להיות איתך"
😊
שני משפטים מרגשים בטירוףףףףףף
נכון 😉
QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) QUOTE (apchi @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) "אומרים שלכל אחד יש את המלאך שלו. כשפגשתי אותך, הכרתי את שלי "
"'האהבה שלי ושלך בנויה משנאה והאהבה אני שונאת להיות בלעדיך ואוהבת להיות איתך"
😊
שני משפטים מרגשים בטירוףףףףףף
נכון 😉
תוסיפי לרשימה עוד משפט באמת יפה
"אני אוהבבב אותך היוום יותר ממה שאהבתי אותך אתמול ופחות אוהב אותך ממחר"
זה גם משפט מדהים
😛
"הרגשתי כאב בלב. הלכתי לרופא. הוא אמר שאני חולה. ואני הבנתי שעלייך "
"ממך לעולם לא יתנתק רק אותך אני רוצה לנשק רק אותך אני רוצה בליבי האם נשיקה לי תתני? "
"'אמרו לי שיש מלאכים בעולם. לא האמנתי עד שראיתי אותך "
"אם אהבה היא צדק אנו שופטים. אם אהבה היא שלום אנו זוג יונים. אם אהבה היא נצח ליבי שלך לעולמים "
"זה שאין מספיק מילים בעולם כדי לתאר את אהבתי אליך, לא יגרום לי להפסיק לנסות "
"בשביל כל העולם את סתם מישהי, בשביל סתם מישהו את כל העולם"
"'אני אוהב אותך מבלי לדעתך איך, למה, או אפילו מאיפה. אבל אני יודע מה אני מרגיש "
"באהבת אמת הרגש אף פעם לא מת "
"אל תאהב את מי שאתה משיג , תשיג את מי שאתה אוהב "
😊 חח הרבה משפטים.אפילו יותר מידי הייתי אומרת חיחיחי 😛 🙄
QUOTE (apchi @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) QUOTE (apchi @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) "אומרים שלכל אחד יש את המלאך שלו. כשפגשתי אותך, הכרתי את שלי "
"'האהבה שלי ושלך בנויה משנאה והאהבה אני שונאת להיות בלעדיך ואוהבת להיות איתך"
😊
שני משפטים מרגשים בטירוףףףףףף
נכון 😉
תוסיפי לרשימה עוד משפט באמת יפה
"אני אוהבבב אותך היוום יותר ממה שאהבתי אותך אתמול ופחות אוהב אותך ממחר"
זה גם משפט מדהים
כן זה משפט מאוד יפה 😊
והוספתי עוד משפטים 😉
QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) רק הכאב מזכיר ללב את מי הוא באמת אוהב!
נידמה לי שזה" רק הגעגוע יזכיר ללב את מי הוא באמת אוהב "
"לכעוס פירושו להעניש את עצמך על טעויות של אחרים.." 😉
אל תתווכח עם טיפש, הוא יגרור אותך לרמה שלו ויגבור בעזרת ניסיון..
אל תבכה בגלל שזה נגמר, חייך בגלל שזה קרה 😊
לחשוב זו עבודה קשה, זו גם הסיבה שמעט אנשים משתמשים בה
והמשפט שאני הכי אוהבת בעעולם :
אושר הוא היכולת להנות מהדברים הקטנים ביותר 😛
QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) 😛
"הרגשתי כאב בלב. הלכתי לרופא. הוא אמר שאני חולה. ואני הבנתי שעלייך "
"ממך לעולם לא יתנתק רק אותך אני רוצה לנשק רק אותך אני רוצה בליבי האם נשיקה לי תתני? "
"'אמרו לי שיש מלאכים בעולם. לא האמנתי עד שראיתי אותך "
"אם אהבה היא צדק אנו שופטים. אם אהבה היא שלום אנו זוג יונים. אם אהבה היא נצח ליבי שלך לעולמים "
"זה שאין מספיק מילים בעולם כדי לתאר את אהבתי אליך, לא יגרום לי להפסיק לנסות "
"בשביל כל העולם את סתם מישהי, בשביל סתם מישהו את כל העולם"
"'אני אוהב אותך מבלי לדעתך איך, למה, או אפילו מאיפה. אבל אני יודע מה אני מרגיש "
"באהבת אמת הרגש אף פעם לא מת "
"אל תאהב את מי שאתה משיג , תשיג את מי שאתה אוהב "
😊 חח הרבה משפטים.אפילו יותר מידי הייתי אומרת חיחיחי 😛 🙄
מדהימיםםם אימצתי כמה תודה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 21/06/2007) 😛
"הרגשתי כאב בלב. הלכתי לרופא. הוא אמר שאני חולה. ואני הבנתי שעלייך "
"ממך לעולם לא יתנתק רק אותך אני רוצה לנשק רק אותך אני רוצה בליבי האם נשיקה לי תתני? "
"'אמרו לי שיש מלאכים בעולם. לא האמנתי עד שראיתי אותך "
"אם אהבה היא צדק אנו שופטים. אם אהבה היא שלום אנו זוג יונים. אם אהבה היא נצח ליבי שלך לעולמים "
"זה שאין מספיק מילים בעולם כדי לתאר את אהבתי אליך, לא יגרום לי להפסיק לנסות "
"בשביל כל העולם את סתם מישהי, בשביל סתם מישהו את כל העולם"
"'אני אוהב אותך מבלי לדעתך איך, למה, או אפילו מאיפה. אבל אני יודע מה אני מרגיש "
"באהבת אמת הרגש אף פעם לא מת "
"אל תאהב את מי שאתה משיג , תשיג את מי שאתה אוהב "
😊 חח הרבה משפטים.אפילו יותר מידי הייתי אומרת חיחיחי 😛 🙄
מדהימיםםם אימצתי כמה תודה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בקשה מאמי בכיףףף 😊