QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) רק הכאב מזכיר ללב את מי הוא באמת אוהב!
אהההההההההההההההה
כמה זה נכוןןן
בעיקרון אני לא יודעת אם
זה משפט שמח או עצוב
אבל בכל מצב העלה לי חיוך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עצוב
שמח שאותך זה משמח...לא כל אחד מסוגל להוציא מזה חיוך 😁
אהממממ
כשהחיים מסובבים לך ת'גב , תגע להם בתחת.
חחח לי זה מעלה חיוך!
אבל מצד שני בלי כאב לא
יודעים להעריך דברים
אז לפעמים אחרי שכואב האהבה מסתדרת
ובגלל זה עולה החיוך(אלעד תחייך תמידדדדד)
חחחחחחחח מעיינו'ש רק הצחוק שבמשפט באמת מעלה חיוך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם אהבה היא צדק אנו שופטים,
אם אהבה היא שלום אנו זוג יונים,
אם אהבה היא נצח ליבי שלך לעולמים!
QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) אבל מצד שני בלי כאב לא
יודעים להעריך דברים
אז לפעמים אחרי שכואב האהבה מסתדרת
ובגלל זה עולה החיוך(אלעד תחייך תמידדדדד)
חחחחחחחח מעיינו'ש רק הצחוק שבמשפט באמת מעלה חיוך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
משתדל...כמה שאפשר...
QUOTE (אתינג @ 16/06/2007) אם אהבה היא צדק אנו שופטים,
אם אהבה היא שלום אנו זוג יונים,
אם אהבה היא נצח ליבי שלך לעולמים!
מאוד אהבתי את מה שכתבת
זה מדהיםםם!
אם נשיקה היא מילה יש לי שיחה ארוכה איתך
חחחח כל פעם זה מצחיק אותי מחדש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"אני אוהבת אותך לנצחח " 😊 😊
QUOTE (נאפי @ 17/06/2007) אם נשיקה היא מילה יש לי שיחה ארוכה איתך
חחחח כל פעם זה מצחיק אותי מחדש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ח-ז-ק!
😂
^^ חחחחחחחחחחח
בכל אחד יש משהו מיוחד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"גם שהכול רע תמיד יש אור קטן "
QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) "גם שהכול רע תמיד יש אור קטן "
אהבתיי
"בקצה המנהרה תמיד יש אור"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/06/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 18/06/2007) "גם שהכול רע תמיד יש אור קטן "
אהבתיי
"בקצה המנהרה תמיד יש אור"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אני רשמתי בעזרת המשפט הזה: 😉
"בקצה המנהרה תמיד יש אור"
ויצא דווקא יפה 😊
😉 "הלך הנסיך יבוא המלך....." 😁
"אהבה היא דבר נפלא אך לפעמים יכולה להכאיב" 😊 😢