100% מאוהבת
100% סובלת בגלל האהבה..
100%היא אוהבת אותו,
הוא אוהב את עצמו.
QUOTE (karnusha_167 @ 09/07/2008) 100% נשברתי😢
😢
100% מקווה שיהיה לי יותר טוב !
מאה אחוז טוב לי איתו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1000% זה לא היה צריך לקרות \=
100%מוזר לי....
10000%מבולבלת:\
100%מבולבלת..
95% טוב לייי(:
100% שמחה שהיה לי סוופ סוופ האומץ ללכת ולצבוע !
(:
QUOTE (LiNoRaZ @ 11/07/2008) 100% שמחה שהיה לי סוופ סוופ האומץ ללכת ולצבוע !
(:
צבעת?????
למה??? למה????
לחום????
לא נורא את יפה בכל מצב.. תמונות!!!!
-----------------------------------
100%מוזר כ"כ