100% עייפה!
1000000% היה כ"כ כיף! התגעגעתי כ"כ
מאה אחוז התאהבתייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% דייייייייייייי כבר .
אווווווווופ אין לי כווח יותר !!!
😢
100%רוצה לבכות😢
ואני לא יודעת למה....
QUOTE (LiNoRaZ @ 07/07/2008) 100% דייייייייייייי כבר .
אווווווווופ אין לי כווח יותר !!!
100% :[
100% רוצה להקיא!
1000000%רוצה איזה אי...לבד
^^^^
קרנושה אוהבת אותך תרגישי טוב !
&&&&
100% מקווה מאוווד @
\:
מאה אחוז מאוהבת ב-ד-ו-ק
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^מזל טוב=]
לינו יפה שלי תודה=] אני אוהבת אותך...
===========
לא מרגישה טוב😢
זה כבר יותר מדי
מאה אחוז עצוב לי😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*