מאה אחוז הוא עשה לי משהו חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% אני לא מבינה מה קורה בככלל .
איפה אני חיה ?
הכל בסדר ? :|
אוופפפ המצב מתסכל אוותייייייייייייייייי @
מאה אחוז שיקרה משהו טוב הלוואייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% כווואב הבטטן .
1000% מתגעגעת אליייייו .
10000000% אווהבת אווווותו 33>
1000% כבר לא יודעת מה עובר עליי...
1000%איי זה כאב מציק!
100% שמחה שהסתדר פחות או יותר .
QUOTE (לילוווווש @ 04/07/2008) 100% שמחה שהסתדר פחות או יותר .
נקווה שככה זה ימשיך !
100% איך אני אסדר את זהההההה 😠
1000% דפוק!
שונאת אותו:-\