100% רוצה שיתקשר ויגיד -
" אני אוהב אותך , אני מצטער "
:\
אוווככ איזה חלווומות * #
QUOTE (koka15 @ 01/07/2008) 100% כ"כ מאוכזבת :|
😢
100% איזו דרך נפלאה להתחיל את החודש 😊
אופטימית .. והכל בזכות היפה שלי 😊
100% רוצה כבר שכל שהככל יגממר @
QUOTE (koka15 @ 01/07/2008) 100% הלוווואאאאאאאי שאקבל היום .]:
😢
מאה אחוז מרגיז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% כאבי בטןןןןןן ...
וחוץ מזה הכל מעולללללללללללה 😊
מאה אחוז מאוכזבת
לא ציפיתי לזה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% לא מבינה מה קוורה לי ,
התבגרתי ?! O :
עבודה , טלפונים, עניינים , חחח מה קורה פפה ?