QUOTE (karnusha_167 @ 11/07/2008) QUOTE (LiNoRaZ @ 11/07/2008) 100% שמחה שהיה לי סוופ סוופ האומץ ללכת ולצבוע !
(:
צבעת?????
למה??? למה????
לחום????
לא נורא את יפה בכל מצב.. תמונות!!!!
-----------------------------------
100%מוזר כ"כ
כן צבעתי לחווווווווווווום 😛
תמונות חכי אני קוודם יצטללם חחח
רק היום עשיתי (:
אוהבת אותך נסיכה שללי
****
עייפפפה \:
מאה אחוז אוהבת אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100% יאלה נמאס לי כבר מהכל !
QUOTE (LiNoRaZ @ 12/07/2008) 100% יאלה נמאס לי כבר מהכל !
!!!!!!!!!!
מאה אחוז מאוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
100000% מתגעגעת😢
100000% קיוויתי):
100% לא מבינה מה קורה איתי בכלל .
QUOTE (karnusha_167 @ 13/07/2008) 100000% מתגעגעת😢
100000% קיוויתי):
😢
100000%המצבי רוח האלה מעצבנים אותי