100% עייפה , גמורה .
100% מתגעגעת אליו כ"כ .. למרות הכל .
100% " לעולם אתה סתם אחד , בשבילי כל העולם זה אתה !!! "
100% נראה מה יהיה אח"כ .. 😊
100% מצטערת שאכזבתי אותך 😢
100% אני אתחרפן כבר ..
עד יום רביעי הבא בלעדיו . \ :
100% אני מרגישה על הפנים :|
100% עייפה!!!
100% אני משתגעת כבר
100% אני יודעת שהם צודקים ואני הולכת לעשות טעות...
100% היה כייפ לדבר איתו ככה ,
כמה הוא הצחיק אוותי D:
QUOTE (koka15 @ 01/06/2008) 100% מאוכזבת מעצמי
😢