100% לבד...
וליז שום טימטום שלך...
דברי איתי
100% אני לא אשרוד עד אז 😢
^^את כן!
חבל אני יבוא עד אלייך כדי להעיף לך כאפה ויחזור נסיעה ארוכה ונסיעות ארוכות לא עושות לי טוב😉
אני אוהבת אותך...
100% אני צריכה אותך עכשיו כ"כ
100% התבאסתי רצצח !
זה היה קשששה :\
אוווווופיייייייייייייייייי
^ חח גם לי נסיעות ארוכות לא עושה טוב .. אהמ' ..
אבל זה לא אומר שאני לא יבוא (:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוהבת אותך .
100% אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווח . ><
100% כולם חושבים שהם יודעים שהם מכירים אותי אבל בעצם אף אחד לא יודע כלום
100% אין לי כוח להתמודד עם אף אחד
100% דיייייייייייייייי
דייי אני רוצה שזה יפסק..!!
1000000000000000% אני חייבת לה כ"כ הרבה
100% כ"כ עייפה בזמנים האחרונים
100% אני לא יתן לשום דבר בעולם הזה לשבור אוותי !
אני חזזקה כמו סווווס D: