100% אני לא רוצה לאבד את שתייכן , אני רוצה ששתיכן תיהיו החברות הטובות שלי .
אבל למה אתן שונאות אחת את השניה ? !
אתן לא רוצות שאני אהיה חברה של השניה \: אוףףףף .
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי