QUOTE (_stefani_ @ 03/03/2007) תודה נסיכה שללללללללללללללללללללייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יאוו בנוווותת אני כ"כ מאושרת ומאוהבתת.. אני כ"כ מחכה להגיע לפרק של אתמול והיום!!
מאמי אני כלכך שמחה שאת מאושרת
והללוואי שזה ישאר ככה לתמיד!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (koka15 @ 04/03/2007) QUOTE (_stefani_ @ 03/03/2007) תודה נסיכה שללללללללללללללללללללייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יאוו בנוווותת אני כ"כ מאושרת ומאוהבתת.. אני כ"כ מחכה להגיע לפרק של אתמול והיום!!
מאמי אני כלכך שמחה שאת מאושרת
והללוואי שזה ישאר ככה לתמיד!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
😊
- תודה נסיכוותת שלי.. =]
לצערי כבר לא מרגישה ממש ככה =|
- סליחה שככה נשטתי.. אבל על הפרק הזה יצא לי לעבוד כמה ימים, כל פעם קצת..
כי זה מתוך שיחות של איסי עם חברות וזה.. אז הייתי צריכה לשנות שמות ולתקן כל מיני מילים בלי רווחים, ת'שפה וכל מיני..
- אז.. הפרק הבא יהיה באמת בשפה שאל איסיקיו כי זה פשוט לקוח מתוך ההיסטוריה..
- מחר יש לי מיבחן גדול בג"ג וגם לחברה שלי יש יומולדת אז.. אני צריכה ללמוד כי אני לא יודעת כלום.. :||
- ו.. לללכת אליה קצת.. אוףף יום עמוס :| גם בשעה הראשונה הברזתי קניתי לה מתנה בלונים וכל מיני חחח..
- מחר היא חוגגת כזה בקטנה אז אני גם לא אהיה בבית..
- ועוד מחר אני צריכה לקנות לאבא שלי מתנה יש לו יומולדת יום שישי בעזרת השם (:
- מקווה שמחר או ביום שישי אני אמשיך .
--------גייבוו לי--------
חחח הגזמתי עם ה- ---- (:
עזבו אני מפגרת היום P:
מזל טוב ובהצלחה במבחן 😛
מחכה להמשך :]
מזלטובבבב 😊
מחכהה להמשךך!
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
תודה נסיכות!! (:
יייששששששששששששששששששששששש
מחר -שביתתה- ואניי דאגתי בגלל המיבחןן חח כי לא היה לי ספר -- הוא היה בלוקר =\\\
בכל מקרה יש מצב להמשך מחר בבוקרר (: