תודה מאמי.
יותר מאוחר אמשיך.
בנות, היום אני אמשיך ניראלי רק בערב.
אני עכשיו פה בביביסיטר אני כותבת המשך :]
המשךךךך!!
אוהבת מלאא
בריי כהןן😊
אוהבת את הכתיבה שלך !
תמשיכיי מאמי
תודה רבה יפות שלי.. אוהבתתכן!
--
אמ.. בנות אני עכשיו כתבתי המשך והחלק הראשון עליו זה על מישהו מסוים.. עכשיו אני רוצה להמשיך את מה שהיה ביומיום (כמו בפרק הקודם, כי קבענו בסוף שאני יערבב את שני הסוגי כתיבה) ואני לא יכולה כי אני לא זוכרת עכשיו הכל וכל השיחות שלי עם חברה ממש ממש טובה שלי שגרה רחוק מאוד ממני וכל יום אני מספרת לה מה היה וזה.. ומשם אני לוקחת את כל הפרטים שאני לא זוכרת אז זה במחשב שלי בבית ועכשיו אני בביביסיטר אז אני מפרסמת רק את ההמשכון הקצר הזה או יותר נכון על דמות מסוימת ומה שאני מרגישה..
חח פיי איזה חפירה מקווה שהבנתן משו.. הינה :
-3-
היי לכן, היו דווקא אני ארשום לכן על עוד משהו שאני שונאת, ושפגע בי.
אבל פשוט בקצרה.
אושרי.
אושרי, הוא פשוט ילד של סטוצים.. ואני ידעתי את זה. אבל לא היה אכפת לי.. החלטתי לקחת אותו גם בתור סטוץ, למרות שבפנים – שהלב שלי ידע – שלי? יש רגשות אליו.
אז היה לי רגשות אליו. זה לא אומר שאהבתי אותו.
כמה טיפשה הייתי!
אוך! זה מרגיז.
מרגיז אותי לדעת שהוא יכול לשים אותי ברשימה של הבנות שהיה לו קטע איתן... אבל לפחות, אני זאת שזרקתי אותו ולא נתתי לו ת'כיף לנצל אותי עד הסוף.
אמנם הוא נישק אותי אבל אני עצרתי בזמן. לא יכולתי להרשות לעצמי שהנשיקה הראשונה שלי תהיה עם עיניים פקוחות, עם מישהו שנישק לפני שבוע עוד תשעים מיליון בנות ו- הוא נישק אותי סתם כי זה מה שהוא רגיל לעשות ולא משום רגש אחר חוץ ממשיכה.
אבל הכי – אני כועסת על עצמי. אני לא כועסת על זה שנתתי לו לנשק אותי נשיקה קטנה , גם אם היא לא הייתה עם לשון, ואני לא כועסת על עצמי שבכל זאת לקחתי ת'סיכון הזה ויצאתי איתו.
אני כועסת מזה, שהוא שאל אותי מה היה הכי הרבה עם בנים ואמרתי קצת יותר ממה שהיה, שלא רציתי להראות קטנה לידו. מה שבדרך כלל בכלל לא הייתי שמה עליו. אבל פתאום, שזה רק אני והוא- הילד של הסטוצים.. שעשה כמעט הכל.. [אהמ אהמ..] יושב איתי – לבד – בלילה , באיזה פארק מגוחך ומדבר איתי על דברים כאלה, ומספר לי .. הרגשתי קטנה. חסרת ניסיון, ובושה. למרות שהייתי יכולה להיות רק גאה.
זה כל כך לא מתאים לי ! פאק !
זו הכי לא אני.
זה כל כך לא מתאים לי!
אני- שאף פעם לא עושה פוזות, ושלא מתביישת בזה שהיא יודעת להציב גבול ומתגאה שהיא לא שרמוטה,
הוציאה את עצמה כזאת..
טוב, אולי לא שרמוטה ואפילו לא קרובה, אבל בכל זאת משהו שלא הייתי נותנת שיעשו בכיתה ח'.
אוקיי, סוף ח' והמון בנות עושות אבל אני- לא. חח זה כנראה נשמע לכן משהו גדול.. אבל זה כ"כ לא..
בכל זאת אני מעדיפה לא להגיד מזה היה, אבל מה שכן, בשביל מי שישמע את זה מהצד וידע מה אמרתי, יקרא את מה שכתבתי על זה בטוח יחשוב 'מה הביג דיל, הגזמת!' אבל זו אני.
שונאת שאמרתי משו שלא עשיתי, משהו שהוא גם עם בנים.
--
טוב, נחזור לעכשיו.. אמרתי את מה שאמרתי על אושרי כי הוא יופיע פה בפרקים הבאים, וגם בפרק הזה.. והרבה.
"יאו תראי איך הוא מסתכל!" אמרה לי שירן חברה טובה שלי על אושרי שלא הפסיק להסתכל עלי..
"שיסתכל! אנ'לא שמה עליו.. מה יש ?! רגיל שכולן רודפות אחריו?? אני –לא- וחוצמזה הוא היסטורייה בשבילי.." אמרתי.
---
אוקיי, זהו להיום מחר אני לא אוכל אולי להמשיך, יש לי מבחן גדול יום שני ולא למדתי כ-ל-ו-ם וכמו הכלום הזה אני גם לא יודעת כלום =// קיצר.. לא כתבתי לגמריי את מה שהוא עשה שגורם לי לשנוא אותו.. זה כבר יגיע בהמשך, בנתיים רק סיפרתי מה היה איתו בהתחלה..הלואי שזה היה הכל =/
מאמי יהיה בסדר, באמת שיהיה (:
שיהיה לך שבוע מקסים שכולו רק ט-ו-ב-😊
יהיה טובב מבטיחה לך 😊
ודיי נמאס מבנים זה עם חראאא!!
אבל תראי שהוא ירדוף אחריך אח"כ 😛
המשך יפה שלי ושיהיה לך שבוע טטווב!!
😢 יאא איזה זבל !!@
מחכה להמשך..
ובהצלחה במבחן (:
חח איןן איןן כפרוונות אתןןן!! מממממממתה עליכןן פשוט! וליוש? חח זה מה שבעצם הוא עושה *הפפ גיליתי משו* חח איזה מתוקות.. והוא?~! טחח יכול לקפוץ לי!! הפעם היופי שלו לא יעזוור 😛
מווווואאאאאאאאה! חוללללה עליככן!
יאווווו אימלה בדיוק עליייי :\\
קיצורר תמשיכי מאמיייייי
שבוע טוב
למה קרה משו מאמי? אם את צריכה משו אני פה >> 217059835
ותודה :]
אוהבת הכי שיש!
עכשיו ממשיכה ..
אוף.. שוב אינלי מצב רוח. מתי התקופפה המזדיינת הזאת אמורה להיגמר?!
נימאס לחיות.
QUOTE (_stefani_ @ 26/02/2007) עכשיו ממשיכה ..
אוף.. שוב אינלי מצב רוח. מתי התקופפה המזדיינת הזאת אמורה להיגמר?!
נימאס לחיות.
תאמיני לי שגמני הייתי בתקופה כמו שלך!!!
כל היום הייתי שומעת דיכאון ולא היה לי מצב רוח בגרווווש!!
ועכשיו די בסדר..
זה יעבור מבטיחה לך..
לכל אחד בחיים יש ת'תקופפה הכי דיכאונית ושהכל חרא..
לא לכולם יש חיים וורודים ויפים חחח
אבל בסוף כולם עוברים את זה 😛
ולא שעכשיו אצלי הכל ממש בסדר אבל יעבור בעזרת ה'
חחחחחח..
לאב יו ואם את צריכה משו אני פה בשבילך..