המשךך..
אוההבתת מלאא
בריי כהן😊
QUOTE (_ליווש_ @ 26/02/2007) QUOTE (_stefani_ @ 26/02/2007) עכשיו ממשיכה ..
אוף.. שוב אינלי מצב רוח. מתי התקופפה המזדיינת הזאת אמורה להיגמר?!
נימאס לחיות.
תאמיני לי שגמני הייתי בתקופה כמו שלך!!!
כל היום הייתי שומעת דיכאון ולא היה לי מצב רוח בגרווווש!!
ועכשיו די בסדר..
זה יעבור מבטיחה לך..
לכל אחד בחיים יש ת'תקופפה הכי דיכאונית ושהכל חרא..
לא לכולם יש חיים וורודים ויפים חחח
אבל בסוף כולם עוברים את זה 😛
ולא שעכשיו אצלי הכל ממש בסדר אבל יעבור בעזרת ה'
חחחחחח..
לאב יו ואם את צריכה משו אני פה בשבילך..
תודה יפשלי ממש תודה!
אין.. איזה מתוקה את! תמיד מפרגנת ועוזרת!!
מתה עליךך.. הפרק הבא מוקדש לך!
ואם את רוצה כנסי אלי לאיסי מאמי 217059835 (אם אין לך אותי חח ואם באלך)
מוואה מתה עליךך!!
וברי כהן? תודה נשמה שלי! מתה עליךך!
==
טוב, אני מזהירה מעכשיו.. זה הפרק הכי מכוער ומגעיל שיצא לי איי פעם, שונה לגמרי מהשניים בכתיבה ובכל.. אני כ"כ לא מרוכזרת.. מקווה שתבליגו :| בפרק ביום רביעי אני ארשום פרק דיי דומה לפרק הראשון.. אה וד"א אני רואה אותו מחרר!!! יאו אני לא יצליח להירדם בטוח.! אוף. אני שונאת אותו.. טוב נו, וגם מתהה לראות אותו כבר@!!!!! מסקנה: יש לי פיצול! חחח
-4-
"הוא מתקרב!" צעקה שירן שראתה את אושרי בא לעברי.
"חח רוצות לראות קטע מה אני עושה לו? (:"
"חח דיי ספייר.. דיי להתעלל יא ביצ' :]"
"חופפפשי זה הכיי כיף (:"
אני שירן ומיטל ישבנו בקיוסק והוא התקרב אלינו פשוט ומה אני עשיתי? 😊 איך שהוא התקרב וחייך אלי ולקחתי ת'תיק ויצאתי בשיא הפוזה מחייכת לאיזה אחד מי"א שאנלא מכירה.
חושב שאני אחת מהבובות שלו.
כוס אמא שלו.
כל השבוע ככה יבשתי אותו.. עד פעם אחת שהוא פשוט ה-ג-ז-י-ם..
:
בסוף היום ככה.. אז עמדתי עם 2 חברות שלי ועוד ידיד שהוא הידיד הכי טוב שלי (אור), שבעצם עד לפני מושיקו התחלתי להרגיש אליו דברים, אני לא ממש יודעת אם גם הוא אבל באותו זמן הוא התחיל להתייחס אלי שונה כזה, מהצד היינו נראים כאילו אנחנו בקשר לא ברור.
וגם עכשיו אנחנו דיי במצב כזה, אבל אנחנו 'ידידים מאוד טובים'.
אז ככה קוראים לזה היום. חח
ואנחנו לא קרובים ליזיזים מממממש לא.
פשוט.. לא יודעת, לפעמים אני תוהה, יכול להיות שגם הוא מרגיש איזה רגש קטן ומכחיש גם הוא לעצמו?
יכול להיות באמת, שאולי גם הוא חושב כמוני, שחבל להרוס ידידות כ"כ טובה בגלל רגש אחד קטן?
אבל מי אמר שזה נכון, יצא לי לחשוב ככה בזמן האחרון, רק בגלל היחס החם שלו אלי, הוא מתנהג שונה.. כל חיבוק שלו זה חיבוק ארוךך ארוךך שלא מרפה, ו.. נו אני מניחה שאתן הבנתן..:]
אבל אני לא משלה את עצמי, ואני גם לא רוצה שזה מה שיקרה.
אני מתה עליו, ואולי זה ככה כי הוא בעצם הידיד היחיד שאני מרגישה אליו הכי פתוחה, הכי אמיתית. שהוא מישהו יחיד מכל הבנים שאני יכולה לסמוך עליו ושהוא תמיד יעמוד לצידי, וכנראה בגלל שהוא היחיד אני מתבלבלת ברגשות שלי כלפיו, כי להאמין בבן - לוקח לי המון זמן.
בתאכלס? כל כך קשה להאמין בהם.
לפעמים זה ממש מתסכל!
מתסכל, ומבלבל..
הוא יכול לומר לך שהוא אוהב אותך .
אבל יכול להיות שה"אוהב אותך" הזה שלו זה בעצם סתם כי את כוסית או ניראת טוב.
וזה מעצבן.
ואל תראו אותי כזו שחצנית חחח לא אמרתי על עצמי שאני כוסית, דיברתי בכללי.
הבנים האלה, יודעים לשגע אותך.
הם יודעים להמיס אותך במילים בנשיקות ואפילו בחיבוק מהמותן.
או -
שיש את הבנים האלה - הכי מסוכנים.
את יכולה לשבת עם כל החברה ויהיה שם מישהו שאתם לא מדברים ביניכם אבל הוא יסתכל עליך לתוך העיניים, אם הוא מסתכל יותר מ-5 שניות לתוך העיניים שלך ולא מוריד, זה סימן שהוא סתם רוצה לשחק בך, הוא רוצה שאת תחשבי שבגלל המבט השותק הזה עם ה"מלא משמעות" שבעינייך, תחשבי שיש לו כוונות טובות, והוא מעוניין בך ולא רוצה לפגוע . טחח זה סתם בשביל לתמרן אותך.
בדוגרי, כשמישהו מסתכל לך לתוך העיניים (במיוחד בנים) גם את, וגם הוא תורידו את העיניים אחרי כמה שניות.
ואז - אחרי כל המבטים ביניכם (והקצרים) והוא בכל זאת לא מעיז לדבר איתך, זה כי כנראה יש לו כוונות שונות לגביך, והוא פוחד להיפגע ולפגוע באגו המנופח שלו.
בקיצור - הם בעיה :|-
טוב, אתן בטח כבר רוצות לדעת מה הוא עשה שהוא הגזים, אז.. שאני 2 חברות שלי ואור סתם דיברנו וזה אושרי בא אלי מאחורה והפיל אותי כזה עליו ודפק לי נשיקה בפה! דמאאאאט איזה חוצפן יאוו!
אווךך אני פשוטט שונאת אותו! שונאת!!
גם כן, הוא חושב שאני מהכונפות האלה שהוא מסתובב איתן (סתם פאקצות קופות כאלה והן מין חבורה מפגרת כזאת.. אני וחברות שלי קוראות להן חבורת הפריקיות חח והן לא פריקיות.. אבל נו.. הן כונפות מפגרות שאף אחד לא שם עליהן אז הן מסתובבות עם אושרי גל חבר שלו ועם אור.. אור לא סובל אותן אבל הוא עם גל ואושרי שהם החברים הכי טובים שלו.. בקיצור - אושרי כל הזמן מסתובב איתן כי אף אחת מהמקובלות *וכן אני לא מתכוונת להגיד שלנו עדיין יש את זה למרות שזה טיפשי כי בכל בצפר יש ת'חבורת מקובלים האלה.. וזה טיפשי חעחע ..פשוט אין שם אחר לקרוא להם כך חחח*)
"איככ מה אתה חושב שאתה עושה?!"
אמרתי אחרי שהעפתתיי אותו ממני וניגבתי ת'פה מהשפתיים הרכות והיפות שלו שאני כל כך נגעללתת.. כל יום הוא מתנשק עם משהי אחרת צרפתית מול כל הבצפר.. איכ וכולם יענו נגעלים ממנו.. הוא מתנשק עם הקופות האלה בעע
אחרי זה -הוא?! הסתכל עלי פשוט בשששוק!
"שלא תעיז לנשק אותי עוד פעם דוחה אחד!! איככ" והלכתי משם (:
כל כך התעצבנתי!!
חצווףף !
אבל מה אכפת לי! 😛 שילמד לקבל לא ושמישהי ניפנפה אותו ~!
"ראית איזה חוצפפפפפן?!"
"חחח כן.."
"התאפקתי לא לתת לו סטירה מול כל העולם"
"חח אה תגידי.. מה עם מושיקו??" אה, בסוף לא קוראים לו שי חחח קוראים לו מושיקו.
"לא ראיתי אותו :|"
"לא נורא בואי לקיוסק.. אולי הוא שם"
"חח הוא לא."
"נו בואי.."
"אינלי עלי.. קניתי טוסט וברד וקולה חחח"
"שמננה.. טוב לא נורא אני יקנה לנו סוכריות 😛"
"חח בכיף.. עליך"
"דבה שלי.!"
"חח דבעע" כן, ככה אני ושירן.. אין אני פשוט מתה על הילדה הזאת! הילדה הכי נקייה שיש! בלי טיפת פוזות! היא הגיעה השנה לבצפר ואני חשבתי שהיא סנובית והיא חשבה שאני סנובית גם חח בסוף הכי התחברנו! וראינו גם שזה ממש לא נכון.. :]
יום שני, שיעור אנגלית , שיעמוום טוטאלי.
"מחרר אני יראה אותו! (:" אמרתי ללירז
"חח מה תפסת ממנו.. יש לו אופי מזה חרא.."
"הא? הכיי לא! הוא מזה מאמי.. הוא נראה חמוד לאללה.."
"ממש.. אנלא מתה על האופי שלו.. "
"חח הגזמת!"
"ספיר את מדברת?!"
"לא אני רוקדת.."
"למה את לא עובדת?"
"ככה כי איזה מין מורה את ?! את לא יודעת ללממד!!"
"נכוןן את לא מקשיבה לנו!" התפרצה לירז חח והיא? רק שתקה חח
==
מחר אני ארשום לכם על מושיקו סוף סוף..
ו.. אחרי הפרק של מחר אני ארשום למה הייתי ככה בדיכאון (לא שעכשיו אני לא...)
אוהבת!|
פשוטט מדהיים 😛
סטפפ אני לא יודעת בדיוק מה המצב בינך לבין מושיקו ואם את רוצה איתו כל קשר יותר מידידות .אבל זה כן אפשרי. אח שלי כשהוא היה בכיתה י"ב הייתה לו חברה בכיתה ט' והם אהבו כ"כ אחד את השני.הם היו חברים שנתיים + ואז הם נפרדו כי היא פשוט מגעילה-לפי דעתי. היא רואה אותי בבית הספר ואפילו שלום לא אומרתת..
טוב..די לחפירות 😁 מקווה שהבנת שהאהבה יכולה לנצח :] אם זה לא ככה מצטערת על החפירה 😊
אוהבת אותך (:
וואי איזה יופי פררק בשביליי 😛 חיחיחי..
וחבל שלא החטפת לו כאפה לפפנים חחחחח זה היה עננקק!!
ושונאת בנים כאלו שחשים מעצממםם..
לא יכולה לסבול כאלההההה!!
לאב יוו וואני אוסיף אותך שאני אכנס לאיי סי חחח..
=]
מה הוא חשש?
יצא מדהיםםם
המשךךך..
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
וואיי ממש תודה לכן בנות אוהבת אתכןן הכי בעולם! איזה תומכות אתן! מוואה 😘
ו.. * ראה הוזהרת! הינך הולך לצפות בפיגור של ילדה מאושרת ובעיקר מאוהבת, אין להתייחס.*
==
.יייייייייייייייייייייייאווו אנייי כל כךך מאושררררתת
סוף סוף אני לא יכולה להפסייייייייק לחייךך איןן פשוט בא לי לצרווווווווווווווווווווווווחחחחחחחחחחחח אאאאייזה חיייים יפייםםםםם
מאוהבבבבבבבבת!!!
איי.. כמה שאני אוהבת אותו!@ כ-מ-ה.. ילד מדהייםם שלי. החלטתי לא לחשוב על כל הדברים הרעים ושאין לנו סיכוי ובלה בלה בלה בלה אני פשוט חיה את הרגע ולא חושבת מה יהיה ואם אני אפשג, כי פשוט אני במיילה יפגע אם אשכח אותו.. איןן אני מקווה שאני יצליח ללכת בגישה הזאת ואאאאאאמן יצא משהו. (כולם להגיד לי אמןן חח)
איי כמה שאני מתגעגעת אליו.. אפילו אם לפני חמש דקות ראיתי אותו.. מתגעגעת כאילו לא ראיתי אותו שניים.. פשוט מאוהבת.
==
סורי על החפירה המזעזעת והקיטצ'ית הזאת.. אבל אני כל כך שמחה ארי תקופה כל כך מסריחה.
חחחחחחחחח מטווורפת
את רואה?! אמרתי לך שהכל יהיה בסדר!!
חח שיהיה לך בהצלחה יפה שלי...
ושלחתי לך הודעת מערכת לאיי סי..חחח..כבר אתמוללל...
לאב יווו...
חיחי תודה אהוובתתתתתתתי :] מתתה עליךך!!!
התחלתי המשך! ותגיבווו! כל הזמן אני נכנסת רואה שעוד משתמשות (וכן, רשומות לאתר) קוראות פה ולא מגיבות.. מגעילות :|
בכל מיקרה, אני מאושרת ואף אחד לא יהרוס לי :]
שמחה בשבילך סטפושש 😛
וזה כן אפשריייייייי שתהיו ביחד 😊
שמחההה בשבילךךך מאמי
שתהייה רק מאושרתת!
אוהבבת אותךך מלאאאאאא
בריי כהן 😊
יאו מאמי אני ממש שמחה בשבילך !
אמרתי לך שיגיע לך הטוב 😊
3> אוהבת . .
ופרק יפה 😊
חיחי תודה יפות שלי..
אבל יאו אני מפחדת להיפגע וזה כל הזמן בראש שלי.. אני מנסה לא לחשוב על זה !
להיות אופטימית חחח כל היום אני אומרת לעצמי את זה :]
קיצר, תודה על התגובות המדהימות ועל כל התמיכה !
מתה עליכן!
אמ... אתמול התחלתי המשך קצרצר ובאיזה 3 לפנות בוקר.. וכמעט נירדמת על המקלדת כי כבר שלושה ימים אני הולכת לישון רק בלפנות בוקר :|
בקיצור, אולי יותר מאוחר אני אמשיך,
ואם לא -
אז מחר בלינדם {;
חח סתם מבטיחה 😛
אוהבתותכן נסיכות!
נסייייייייייייייייייייייכה שליייייייייייייייייייייייייייייייייי !! :]
כפרוני שלי .. יש לי כמה דברים להגיד לך
א' - את אחת ה.מ.ו.כ.ש.ר.ו.ת , תראי איזה מהמם את כותבת .. אפילו אם זה לא סיפור
ב'- אני חולה עליייך הכי הכי הכי בעולם
ג'- אני ממש ממש ממש שמחה שאת שמחה :] ] ]
ד'- את והמושיקו הזה 😉 עוד תהיו ביחחחד (: ..
ה=מ=ש=ך ודחוףף ! :]
תודה נסיכה שללללללללללללללללללללייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יאוו בנוווותת אני כ"כ מאושרת ומאוהבתת.. אני כ"כ מחכה להגיע לפרק של אתמול והיום!!