מאמייייי מדהים
את כותבת מעלף [:
מזכיר לי כמה קטעים וזכרונות יפים
אחח הגעגועים..
אה ומותק? תעלי ת'ביטחון שלך ומהר
תגידי תודה ושבי בשקט יא כוסיית 😊
QUOTE (MiShEluSh @ 14/01/2007) מאמייייי מדהים
את כותבת מעלף [:
מזכיר לי כמה קטעים וזכרונות יפים
אחח הגעגועים..
אה ומותק? תעלי ת'ביטחון שלך ומהר
תגידי תודה ושבי בשקט יא כוסיית 😊
תודה בוביייי :]
והלוואי זה היה כזה קל כמו שאת אומרת חח
אני אנסה 😉
3>
זה לא כזה קשה
תגידי לעצמך אני הכי יפה בעולם ושכולם יזדיינו :]
והכי חשוב שאומרים לך שאת יפה תגידי תודה ואל תגידי לא לא אני לא
ברור?
זה יעלה לך ת'ביטחון (((:
QUOTE (MiShEluSh @ 15/01/2007) זה לא כזה קשה
תגידי לעצמך אני הכי יפה בעולם ושכולם יזדיינו :]
והכי חשוב שאומרים לך שאת יפה תגידי תודה ואל תגידי לא לא אני לא
ברור?
זה יעלה לך ת'ביטחון (((:
קשה לי להגיד תודה על משו שאני חושבת שהוא לא נכון \: חח
איזה יפה בובי
חח קטע מדהיםםםם
לאב יו
*שרון*
למה את חושבת שהוא לא נכון?
את לא חושבת שאת יפה?
את לא רק יפה , את מדהימה ואת צריכה להיות גאה בזה להאמין בעצמך ולחשוב שזה נכון
לכי תסתכלי על עצמך במראה טוב טוב ותחזרי.. תגידי לי מה את רואה (:
סבבה?
חחח חפרתי אש
אבל את באמת יפה , אחרי זה לא הייתי אומרת לך את זה ומציקה לך |:
QUOTE (MiShEluSh @ 16/01/2007) למה את חושבת שהוא לא נכון?
את לא חושבת שאת יפה?
את לא רק יפה , את מדהימה ואת צריכה להיות גאה בזה להאמין בעצמך ולחשוב שזה נכון
לכי תסתכלי על עצמך במראה טוב טוב ותחזרי.. תגידי לי מה את רואה (:
סבבה?
חחח חפרתי אש
אבל את באמת יפה , אחרי זה לא הייתי אומרת לך את זה ומציקה לך |:
אני חושבת שאני ממש לא יפה \:
ולא יודעת למה כולם אומרים שאני כן ..
מוזר לייי .. |:
הלכתי למראה.. חזרתי.. לא ראיתי משו מיוחד שם 😛
נו טוב.. חח תודה בכל זאת ..
למרות ש.. לא :]
לא יודעת כבר מה לעשות איתך :\ חחח
סתם אני צוחקת מאמי
את יפה וזהו
ושלא תעיזי להגיד עוד פעם אחת שלא ..P=
QUOTE (MiShEluSh @ 17/01/2007) לא יודעת כבר מה לעשות איתך :\ חחח
סתם אני צוחקת מאמי
את יפה וזהו
ושלא תעיזי להגיד עוד פעם אחת שלא ..P=
לא - לא - לא 😛
חחחח איזה חמודה את !!
אני מתה עלייך :]
אני ארביץ לך
לא רוצה לשמוע לא ((:
רק כן כן כן
QUOTE (MiShEluSh @ 17/01/2007) אני ארביץ לך
לא רוצה לשמוע לא ((:
רק כן כן כן
חחח טוב נוו
רק בשבילך
כ = ן 😁
שזה תמייייייייד מעכשיו יהיה כן
תאמיני בעצמך!
😉
QUOTE (MiShEluSh @ 18/01/2007) שזה תמייייייייד מעכשיו יהיה כן
תאמיני בעצמך!
😉
אני מקווה שככה זה יהיה חח \:
😊
ווואו ,
זה כל כך יפה (:
איי האהבה 😢
ואת , בכלל מדהיימה P:
והחבר שלך לא פחות XDD