3 שעות - כמעט יותר
יושבים במדרגות ביה"ס, מעבירים את הזמן בזיכרונות
טעם הנשיקה הראשונה לא נשכח, טעם מתוק כ"כ.
נזכרים באהבה שהייתה לנו במשך חודש
ואני ? חושבת על כמה שלא ידעתי להעריך אותו
כמה שהוא אהב אותי. ועדיין אוהב ....
כמה שפגעתי בו - זה היה כואב.
הכל חוזר לי פתאום :\ .
שומעים באמפי את השיר " בואי נישאר "
מסתכלים אחד על השנייה במבטים מוזרים,
מבטים שלא נגמרים
ושתיקה.
אני חושבת על הנשיקה הראשונה שלי איתו ..
- 20.9, טיול של"ח.
הבטחתי לו שאני אבוא לראות אותו לפני שאני אצא לטיול,
ירדתי במדרגות, מחפשת אותו ..
הינה הוא, אחח הוא כ"כ יפה.
חיבוק אוהב, נשיקה קטנה על השפתיים
" תהני קטנה שלי " הוא אמר וחייך
" להנות בלעדייך ? אי אפשר " אמרתי והחיוך שלי ירד.
הסתכלנו אחד על השנייה, עמוק לתוך העיניים
התקרבנו מעט, מקרב את ראשו אל ראשי
השפתיים נוגעות - לא נוגעות.
הרגשתי את שפתיו על שפתיי, את לשונו החמימה מלטפת את לשוני.
'צילצול' , זה לא מה שהפריע לנשיקה שלנו,
פתאום היועצת של ביה"ס עברה והפסיקה אותנו
הוא חייך אליי וקרץ, החזרתי לו חיוך
והיא עוד עמדה לידנו " דוד בוא לכיתה " היא אמרה,
" 2 דקות אני בא " הוא ענה לה.
מסתכל עליי, מחבק אותי, נשיקה רכה על השפתיים
" תעלי דובי.. מחכים לך " הוא אמר
החזרתי לו כן עם הראש,
המורה לשל"ח בא וראה אותי,
" דור למי את מחכה ? בואי " הוא אמר לי
" טוב קובי אני באה " החזרתי לקובי.
" דוד, אני אוהבת אותך " מסתכלת לו עמוק לתוך העיניים
" גמני אוהב אותך דורי שלי " מסתכל לתוך עיניי ומחייך
חיבוק אחרון ועליתי למעלה, האוטובוס כבר עמד שם -
מסתכלת עליו, מפחדת להגיד את מה שאני רוצה
עד שאזרתי אומץ, מסתכלת לו בעיניים, הוא מחזיר לי חצי מבט.
" אתה יודע מה באלי לעשות עכשיו ? " שאלתי,
" מה מאמי ? " מסתכל לי עמוק בעיניים
" לנשק אותך ...... " לחשתי, וראיתי את הניצוץ בעיניו
הוא הוריד את ראשו והוספתי בשקט " חבל שיש פה הרבה אנשים "
הרים את ראשו אליי, שוב שתיקה.
עברה עוד שעה, עוברים לאיזה כיתה ריקה
הוא נשען על השולחן ואני עומדת מולו
עוד שומעים את השיר, כבר יותר משעה ושרים בשקט
" בואי נישאר,
עד שהאור יזרח,
את תאהבי אותי,
אני יאהב אותך .... "
מרימה את ראשי, מנסה לתפוס את מבטו
מסתכלת עליו, מסתכלת, ועיניי פגשו את עיניו.
קצת מפחדת, מקרבת את השפתיים שלי לשפתיים שלו
עוברת בי צמרמורת.
השפתיים שלי נוגעות בשלו, וזה ממשיך
אחח כמה שהתגעגעתי לשפתיים האלה, עוצרים ומתחבקים
נזכרת כמה שהוא היה חסר לי כל הזמן הזה
מסתכלת עליו וחושבת לעצמי 'מה יהיה עכשיו \:'
אני שוב עושה את אותה טעות, כל הזמן מסתכלת לצדדים
כ"כ מבולבלת.
הוא כבר קלט שמשהו לא בסדר ושאל אותי מה קרה, אמרתי שכלום.
שוב מתנשקים,
ואיפושהו בפנים אני מרגישה לא בסדר, שאני עושה משהו לא טוב
עצרתי לרגע והמשכתי לחשוב ....
הוא מסתכל לי בעיניים, " את יודעת להשאיר טעם של עוד "
חיוך קטן, אבל רק מבחוץ
עוד נשיקה, שוב עוברת בי הרגשה מוזרה
כמו בנשיקה הראשונה, פרפרים בבטן, מן דיגדוג כזה לא מובן
התרגשות קלה, שוב הוא שואל מה קרה
" שוב ההרגשה הזאת בבטן, פרפרים, כמו בנשיקה הראשונה "
"מזה אומר ? " הוא שאל,
אני, שותקת - לא עונה.
חושבת לעצמי, 'זה אומר שעוד יש בי רגש, שהרגש לא באמת נעלם'
מסתכלים אחד על השנייה.
השעה 2 וחצי
" יאלה בוא נעלה למרכז " אמרתי לו, " אחרייך " הוא ענה לי ..
גשם בחוץ, פותחת מטרייה
צמודים אחד לשנייהמתחת למטרייה, מנסים שלא להירטב
עומדים ליד התחנה.
" אנחנו חייבות לצלם אותם, איזה חמודים הם ביחד " שמעתי את נופר וימית מדברות ומסתכלות עלינו.
הוא מחבק אותי, כ"כ קר, אבל חם שהוא לידי.
" תלך הבית מאמי ", " לא, אני נשאר עד שאני רואה שאת עולה לאוטובוס "
אחח הוא כ"כ חמוד, עכשיו אני רק שמה לב עד כמה שהוא אוהב אותי
הוא פשוט מדהים. אבל, מה יהיה עכשיו ?!
מחשבות על שניהם, עם מי טוב לי יותר, עם מי כיף לי יותר
ו .. את מי אני אוהבת יותר ?! \:
האוטובוס בא, כ"כ רציתי להישאר איתו עוד ..
באמת שהיה לי כיף. נשיקה קטנה על השפתיים ,
חיוך קטן 😊 " חח יא דובי דברי איתי שאת בבית " הוא אמר וקרץ לי,
עליתי על האוטובוס, עם חיוך ומחשבות עליו.
היה כיף, אבל מה יהיה בהמשך ....... ?
מחשבות רצות בראשי, ללא סוף .... \:
מהממם !@
אהבתי..
זה מרגש , 😁 ועדין ..
זה הכל אמיתי ?
השמות וזה ?
😊
תודה מאמי :]
שמחה שאהבת ..
וכן הכל אמיתי.. אפילו השמות חח
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) תודה מאמי :]
שמחה שאהבת ..
וכן הכל אמיתי.. אפילו השמות חח
אה,
הבנתי [:
ובכיף !@
ומתי זה קרה?
חחח, כמה שאלות XD
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) תודה מאמי :]
שמחה שאהבת ..
וכן הכל אמיתי.. אפילו השמות חח
אה,
הבנתי [:
ובכיף !@
ומתי זה קרה?
חחח, כמה שאלות XD
חופשי מאמי :]
אממ לפני חודש אני חושבת
אני לא כ"כ זוכרת בובי ..
וואי זה מדהים, מקווה שיסתדר לך מאמי [ :
וזה שבחתימה שלך זה חבר שלך?
ואת מהממת מאמייי!!
יפההה מאמי אהבתייייי רצח איזה קטלניייי
יוו בהצלחה עם מי שזה לא יהייה גמני עברתי תקופה מעצבנת כזאתתת
אם את צריכה משהו דברי איתי
מואההה
יומטוב
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) תודה מאמי :]
שמחה שאהבת ..
וכן הכל אמיתי.. אפילו השמות חח
אה,
הבנתי [:
ובכיף !@
ומתי זה קרה?
חחח, כמה שאלות XD
חופשי מאמי :]
אממ לפני חודש אני חושבת
אני לא כ"כ זוכרת בובי ..
אה,,
אני מקווה שהסתדר כבר מאמי 😊
ד.א:
את מהממת (:
דורי יפה שלי.. גם את לא מאמינה לזה .. הכל בסוף מסתדר !
גם אני לפעמים לא מאמינה למשפט הזה
אבל אחריי כל ירידה יש עלייה
כותבת מדהים
ריגשת
ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
שתקי חח,
את מעלפת 😊
-555-
ואני שמחה שאנחנו מחזקות אותך ; ]]
ורגע, לא הבנתי..
את אוהבת את חבר שלך ?
או את יניב הזה ? 😕
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
שתקי חח,
את מעלפת 😊
-555-
ורגע, לא הבנתי..
את אוהבת את חבר שלך ?
או את יניב הזה ? 😕
חחח איכסה \:
[ חוסר ביטחון עצמי ]
ואני אוהבת את חבר שלי..
יניב הוא אקס שלי. שהייתי איתו 9 וחצי חודשים
ולא דיברנו איזה 4 חודש ככה..
ועכשיו אני ממש צריכה אותו כי יש לי מבחן באנגלית
והוא ממש טוב
אז סתם התגעגעתי אליו קצת..
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
שתקי חח,
את מעלפת 😊
-555-
ורגע, לא הבנתי..
את אוהבת את חבר שלך ?
או את יניב הזה ? 😕
חחח איכסה \:
[ חוסר ביטחון עצמי ]
ואני אוהבת את חבר שלי..
יניב הוא אקס שלי. שהייתי איתו 9 וחצי חודשים
ולא דיברנו איזה 4 חודש ככה..
ועכשיו אני ממש צריכה אותו כי יש לי מבחן באנגלית
והוא ממש טוב
אז סתם התגעגעתי אליו קצת..
חחחח ,
אז תדעי שאת כן יפה , וזהו [:
ועכשיו הבננתי :]
9 וחצי חודשים ? ואו ...
הלוואי שהייתי מגיעה להישג כזה [:
אז למה נפרדתם ?
QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
שתקי חח,
את מעלפת 😊
-555-
ורגע, לא הבנתי..
את אוהבת את חבר שלך ?
או את יניב הזה ? 😕
חחח איכסה \:
[ חוסר ביטחון עצמי ]
ואני אוהבת את חבר שלי..
יניב הוא אקס שלי. שהייתי איתו 9 וחצי חודשים
ולא דיברנו איזה 4 חודש ככה..
ועכשיו אני ממש צריכה אותו כי יש לי מבחן באנגלית
והוא ממש טוב
אז סתם התגעגעתי אליו קצת..
חחחח ,
אז תדעי שאת כן יפה , וזהו [:
ועכשיו הבננתי :]
9 וחצי חודשים ? ואו ...
הלוואי שהייתי מגיעה להישג כזה [:
אז למה נפרדתם ?
אוי בובי זה ממש מסובך.. וארוך
לא הסתדר יותר.. וקרה משו והיינו צריכים להפסיק לדבר
והמשכנו לדבר.. ובסוף
הפסקנו לדבר.. לא בגלל שהיינו צריכים
אלא בגלל שהוא אהב אותי
ואני העדפתי להיות עם מישהו אחר..
שזה דוד.. זה שהקטע כתוב עליו
ואז אני ודוד ניפרדנו.. ועכשיו אני עם ערן