QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) QUOTE (שלומיתי144 @ 13/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 13/01/2007) ואווו תודה מדהימות !!
התגובות שלכם כ"כ מחזקות אותי
וזה בתמונה.. כן הוא חבר שלי
ואני ? בכלל לא יפה \:
גלוש תודה בובי.. אני מקווה שבסוף יהיה טוב
אופפ סה מדכא אותי 😢
עכשיו יניב היה אצלי.. והוא יבוא אח"כ שוב..
הוא עוזר לי באנגלית .. ואני ניזכרת במה שהיה
כ"כ התגעגעתי לדבר איתו .. החיוך שלו.. פפפ :[
שתקי חח,
את מעלפת 😊
-555-
ורגע, לא הבנתי..
את אוהבת את חבר שלך ?
או את יניב הזה ? 😕
חחח איכסה \:
[ חוסר ביטחון עצמי ]
ואני אוהבת את חבר שלי..
יניב הוא אקס שלי. שהייתי איתו 9 וחצי חודשים
ולא דיברנו איזה 4 חודש ככה..
ועכשיו אני ממש צריכה אותו כי יש לי מבחן באנגלית
והוא ממש טוב
אז סתם התגעגעתי אליו קצת..
חחחח ,
אז תדעי שאת כן יפה , וזהו [:
ועכשיו הבננתי :]
9 וחצי חודשים ? ואו ...
הלוואי שהייתי מגיעה להישג כזה [:
אז למה נפרדתם ?
אוי בובי זה ממש מסובך.. וארוך
לא הסתדר יותר.. וקרה משו והיינו צריכים להפסיק לדבר
והמשכנו לדבר.. ובסוף
הפסקנו לדבר.. לא בגלל שהיינו צריכים
אלא בגלל שהוא אהב אותי
ואני העדפתי להיות עם מישהו אחר..
שזה דוד.. זה שהקטע כתוב עליו
ואז אני ודוד ניפרדנו.. ועכשיו אני עם ערן
אה, עכשיו הבנתי .
באמת סיבוך !@
בקיצור,
שיהיה לך בהצלחה עם חבר שלך שעכשיו [:
ורואה שאת יפה ? וגם מותק ?
עובדה שהרבה בנים רצו אותך 😊
חחחח..
אוי דורי את מסובכת לגמריי
קודם כל תוציאי את יניב מ'התבלבלות' שיש לך כרגע כי הוא לא הכי קשור .
ההתבלבלות זה בין דוד וערן נכון ?
אז את חייבת להחליט , אסור לך לשחק בשניהם
ותזכרי ? מה שלא תעשי - ג ו ר ל !
וואי את כותבת ממש יפה😊
אכן ריגגשת . .
עצוב ומרגשששש
אהבתי נוראאא
אל תפסקי לכתוב
ויהיה טופ יפשלי
רק תאמיניי:]
לפ יוווו
מור'צי 😊
תודה מתוקות ..
איזה חיוך אתם מעלות לי על הפנים אחח 😊
גלוש ?
אני חיייייייייייייבת לדבר איתך
את לא יודעת מה קרה
את חייבת להחליט מאמיי
לדעתי קחי מחבר שלך פסק זמן ותעשי חושבים
תתרחקי משניהם ותראי למי את יותר מתגעגעת או על מי את יותר חושבת
אולי יעזורר..
בכל מקרה, בהצלחה מאמיי
אם את צריכה משוו.. אני פה =]
מואאהה
-דניאלו'ש-
QUOTE (סקסי-ליידי @ 13/01/2007) את חייבת להחליט מאמיי
לדעתי קחי מחבר שלך פסק זמן ותעשי חושבים
תתרחקי משניהם ותראי למי את יותר מתגעגעת או על מי את יותר חושבת
אולי יעזורר..
בכל מקרה, בהצלחה מאמיי
אם את צריכה משוו.. אני פה =]
מואאהה
-דניאלו'ש-
תודה בובי
ואני חושבת שזה מה שיהיה
שנינו בכיתה י'
ומתחילים עם הבגרויות וזה ממש קשה
יש לי רק יומיים פנויים בשבוע
וזה קשה \:
פפ 😢
יאווו זה כ"כ עצווב מאממיי!!
לפי דעתי את צריכה ללכת יום אחד עם חבר שלך ויום אחד עם ההוא ואז לראות את מי את באמת אוהבת ועם מי יותר כיףף לך!!
ואז תחליטיי את מי את אוהבבתת!! אולי זה יהיה קצת מבאס אבל תנסיי!!
אם תלכי על זה שיהיה לך בהצלחה 😛
למרות שזה נשמע ממש מפגר!!
ללווובב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה בשבילך!!
ודרך אגב 😛
את מדהימהההה!!
QUOTE (_ליווש_ @ 13/01/2007) יאווו זה כ"כ עצווב מאממיי!!
לפי דעתי את צריכה ללכת יום אחד עם חבר שלך ויום אחד עם ההוא ואז לראות את מי את באמת אוהבת ועם מי יותר כיףף לך!!
ואז תחליטיי את מי את אוהבבתת!! אולי זה יהיה קצת מבאס אבל תנסיי!!
אם תלכי על זה שיהיה לך בהצלחה 😛
למרות שזה נשמע ממש מפגר!!
ללווובב יוו..
ואם את צריכה משו אני פה בשבילך!!
ודרך אגב 😛
את מדהימהההה!!
אני יעשה את זה כשאני יראה את חבר שלי..
כבר לא יוצא לי לראות אותו
כמה שאני מתגעגעת \:
תודה בובי ..
ואני לא מדהימה !! P:
עליתי לישון..
3>
אוווווווווייייייייייייייייי אהבתי מאוד תקטע הזה
קראתי תתגובות פה ומאמי את יפה וחבל שאין לך ביטחון עצמי.
ובקשר לכל הבנים שבחיים שלך יבוא יום ותמציאי את המישהו המיוחד יכול להיות שזזה הנוכחי איאפשר לדעת.
יש לך חבר חתיךךך אחח איזה גוף. 😁
ותמשיכי לכתוב
אוהבת אושרית
QUOTE (oshritsa @ 13/01/2007) אוווווווווייייייייייייייייי אהבתי מאוד תקטע הזה
קראתי תתגובות פה ומאמי את יפה וחבל שאין לך ביטחון עצמי.
ובקשר לכל הבנים שבחיים שלך יבוא יום ותמציאי את המישהו המיוחד יכול להיות שזזה הנוכחי איאפשר לדעת.
יש לך חבר חתיךךך אחח איזה גוף. 😁
ותמשיכי לכתוב
אוהבת אושרית
תודה מאמי :]
באמת חבל שאין לי ביטחון עצמי ... \:
הא ו ... אני לא יפה P:
חח אני לא יכולה עם זה שאומרים לי שאני יפה כי אני יודעת שלא
וכן חבר שלי חתיך חח יש לו גוף של רק לאנוס אותו.. תוצאה של המכון :]
תודה ענקית בובי 3>
אויי זה מצב כלכך מבלבל
תחשבי עם מי באמת את רוצה להיות..אולי אם תקחי פסק זמן זה יעזור לך..
כי זה לא טוב לך ואת סתם משחקת בשניהם =\..סתם מפריע לכם בקשר
דרך אגב כתיבה יפה ואת מדהימה
בהצלחה מאמי ((:
QUOTE (_קרנוש_ @ 13/01/2007) אויי זה מצב כלכך מבלבל
תחשבי עם מי באמת את רוצה להיות..אולי אם תקחי פסק זמן זה יעזור לך..
כי זה לא טוב לך ואת סתם משחקת בשניהם =\..סתם מפריע לכם בקשר
דרך אגב כתיבה יפה ואת מדהימה
בהצלחה מאמי ((:
תודה מאמי :]
ושוב, אני לא יפה .. 😁
אממ אני לא אחת שמסוגלת לפגוע באחרים
כאילו גם אם אני יחליט את מי אני רוצה
אני יגרום לו להיפרד ממני
אני מעדיפה שיפגעו בי מאשר שאני יפגע באחרים
יש לי מזה יסורי מצפון..
גם חסרת ביטחון
מה יהיה איתי \:
QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 14/01/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 13/01/2007) אויי זה מצב כלכך מבלבל
תחשבי עם מי באמת את רוצה להיות..אולי אם תקחי פסק זמן זה יעזור לך..
כי זה לא טוב לך ואת סתם משחקת בשניהם =\..סתם מפריע לכם בקשר
דרך אגב כתיבה יפה ואת מדהימה
בהצלחה מאמי ((:
תודה מאמי :]
ושוב, אני לא יפה .. 😁
אממ אני לא אחת שמסוגלת לפגוע באחרים
כאילו גם אם אני יחליט את מי אני רוצה
אני יגרום לו להיפרד ממני
אני מעדיפה שיפגעו בי מאשר שאני יפגע באחרים
יש לי מזה יסורי מצפון..
גם חסרת ביטחון
מה יהיה איתי \:
חח חמודה..
אני בטוחה שאין לך כוונה לפגוע בבנאדם שאת אוהבת
אבל אל תעשי את זה ככה..אם לא תרצי שתיהו ביחד עדיף שתפרדי ממנו את כמה שזה כואב..
כי לפי דעתי זה יותר יפגע בו אם תהי איתו בלי שאת רוצה באמת :|
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך 😊
QUOTE (_קרנוש_ @ 14/01/2007) QUOTE (xX_NUNA_Xx @ 14/01/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 13/01/2007) אויי זה מצב כלכך מבלבל
תחשבי עם מי באמת את רוצה להיות..אולי אם תקחי פסק זמן זה יעזור לך..
כי זה לא טוב לך ואת סתם משחקת בשניהם =\..סתם מפריע לכם בקשר
דרך אגב כתיבה יפה ואת מדהימה
בהצלחה מאמי ((:
תודה מאמי :]
ושוב, אני לא יפה .. 😁
אממ אני לא אחת שמסוגלת לפגוע באחרים
כאילו גם אם אני יחליט את מי אני רוצה
אני יגרום לו להיפרד ממני
אני מעדיפה שיפגעו בי מאשר שאני יפגע באחרים
יש לי מזה יסורי מצפון..
גם חסרת ביטחון
מה יהיה איתי \:
חח חמודה..
אני בטוחה שאין לך כוונה לפגוע בבנאדם שאת אוהבת
אבל אל תעשי את זה ככה..אם לא תרצי שתיהו ביחד עדיף שתפרדי ממנו את כמה שזה כואב..
כי לפי דעתי זה יותר יפגע בו אם תהי איתו בלי שאת רוצה באמת :|
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך 😊
פפפ את כ"כ צודקת ..
אבל אני כן רוצה להיות איתו
אבל יש לי גם את השני על הראש
אופפפ 😢
תמיד יוצא שרק אני מתסבכת בדברים האלה
שיש לי 2 על הראש
ועוד מה ?
הם חברים .. כאילו מזה חברים ..
הם קבוצה כזאת של תימנים
הם ביחד כזה .. \: