QUOTE (emma_bar @ 11/01/2007) המצמרר ביותר פה, אלה התגובות האלה... זה מחריד לשמוע סיפור כזה , על אנורקסית.. ואתם "וואי איזה יפה" מה יפה בזה לעזאזל? זה עצוב... האישה או הילדה הזו צריכה עזרה.. ואם זה אמיתי, אז במקום להגיד איזה יופי היא צריכה תמיכה..
אופן הכתיבה יפה מאוד... אם זה אמיתי, כדי שתתחילי לטפל בזה.. אני פה בשבילך..
אמה
צורת הכתיבה יפה ומרגשת!
לא נגיד איזה יפה על אחת שיש לה בעיה..קצת טאקט!
וגל אני מסכימה עם מה שדניאל כתבה לך , אל תתיאשי!
צריך לטפטף לה כל הזמן
אני מקווה שבסוף היא תהיה בסדר





