QUOTE (Kariniiii @ 10/01/2007) מצמרר.
דניאלי את כותבת מדהים בובה!!
ובנות?
באמת תשמרו על עצמן.
!!
מדהים. זה ממש זמכיר לי משהו שכתבתי.
יפה..
לא הבנתי את הקטע שהיא עלתה על המשקל וזה הראה לה ארבעים ושלושה קילוגרם..
זה נקרא שמנה בשבילה?
QUOTE (שירן147 @ 11/01/2007) יפה..
לא הבנתי את הקטע שהיא עלתה על המשקל וזה הראה לה ארבעים ושלושה קילוגרם..
זה נקרא שמנה בשבילה?
בולמית, אנורקסית.. עצוב
ואו
ברגע זה מעתיקה לווארד ושולחת לחברה שלי .. כמה שזה מתאים לה
מצמרר
QUOTE (שירן147 @ 11/01/2007) יפה..
לא הבנתי את הקטע שהיא עלתה על המשקל וזה הראה לה ארבעים ושלושה קילוגרם..
זה נקרא שמנה בשבילה?
האנורקסיות, מגיעות לאנורקסיה דרך הבולמיה, מתוך אמונה שלמה שהן שמנות כמו פילות ואפילו יותר..
זה מה שכל כך עצוב בסיפור הזה ..
שדרך אגב, אמיתי לגבי בנות רבות ..
בננות, תשמרו על עצמכן ..
וזה ממש לא אמיתי עליי .. ברוך השם ..
וגלוש,
חשבתי על הבעיה של עם חברה שלך, הלוואי וזה מה שיעזור לה ..
תודה לכוללכם על הפררגון 😊
שבת קודדש😊
וואואוו
הסוף צימרר אותי לגמררי
הייתה לי הרגשה שיהיה משהו כזה בסוףף..
הכתיבה מדהימה דניאלי אין מה להגידדד!
אמה בר מה העצבים !?
קטע יפה .. אסור כבר לתת ת'דעה שלנו .. ?
קטע ממש יפה!!
דניאלו'ש, אני כ"כ אוהבת את צורת הכתיבה שלך.
בנות?
אל תעשו את הטעויות שאחרות משלמות עליהן.
תשמרו על עצמכן!
-ניבו'ש- 😊
שלחתי לה
היא כעסה ואמרה שאני גורמת לה רק להרגיש רע .. שזה כבר לא מדאגה ..
שתעשה מה שבאלה .. לי נמאס
וואי זה כזה יפה
ומצמרר...באמת צריכים לאזהר אם כל הקטע הזה
תשמרו עליכם...כי לא הרבה שורדים מזה
QUOTE (G-A-L @ 13/01/2007) שלחתי לה
היא כעסה ואמרה שאני גורמת לה רק להרגיש רע .. שזה כבר לא מדאגה ..
שתעשה מה שבאלה .. לי נמאס
הדבר הכי גרוע שאת בתור הסביבה שלה יכולה לעשות, זה להתייאש ..
נכון, זה מאאוד קשה אבל תאזרי כוח ..
את צריכה להבין שהיא יוצרת לה מעין עולם משלה.. מגוננת על עצמה מפני כולם ..
היא חושבת אחרת מכולם, והיא רואה את כולם כ"נועצים בה עיניים" כמו בקטע שלי , רוצים רק להרע לה ..
היא זאת שבעלת הגוף שלה.. ואלה החיים שלה ..
ואם כל הכבוד לנו, היא זו שקובעת על עצמה .. זו זכותה ..
בסופו של דבר את הטעויות היא תעשה בעצמה .. אבל אל תרדו לה מהזנב ... תטפטפו לה כל הזמן ..
שתכעיס ותתעצבן ולא תדבר איתכם.. זה עדיף מהכל,
תאמיני לי .
ותודה רבה לכן בבנות .. איזה כיף לקבל מכן מחמאות :]
מצטרפת לבקשות של כולם, תשמרו על עצמכם ..