לפני שאתן מתחילות לקרוא אני רוצה שתפנימו > אם באתן לקרוא סיפור שהדמות היא תמימה קטנה ושכל העולם פוגע ובסוף הכל ורוד.. >> אז טעיתן בסיפור ו-בגדול (: לי כבר אישית היה נימאס מהסיפורים שהדמות הראשית היא תמימה קטנה וחמודה שכל העולם פוגע בה, מזיק לה, והיא מלאך. אז החלטתי לעשות משו מציאותי באמת (:
מקווה שתהנו (:
" ( ; Sooo Bitch - סאאוו ביצ' ; ) "
"תפסיקיייי לעשןןן בבייתת כבר!! תפסיקי בכלל לעשןן אני לא צוחקת הפעם אני ב-א-מ-ת אשלח אותך לפנמייה!!"
"דיי אמא אל תעשיי לי את זה אני ממשש מפחדשש טחח קייס מיי אסס ביצ'"
'טראקקקקקק' וטריקת הדלת לא איחרה להגיע.
"כוסעמקק עם האמאא הזאת איזה מעצבבנת!! יאאלה גם כן"..
"אחח מה את סתומה!?" נתקעתי באיזה ילד חתיך ומפגר..
"אמא ש'ך סתומה אל תעצבן אותי"
"טובב טווב תכףף תהרווגי אותי.."
"נכון עכשיו זדיין מפה"
"טוב חמודה שמרי על הפה.."
"לא באליי יאאלה תתנדף מפהה.."
"איזה קשה את בה' .." והלך.
יופי גם כן קיבלתי מכה בפצע..
ישבתי על המדרכה ועישנתי סיגריה .
' Give It Up To Me… '
"הלווו?!"
"כפרה למה עצבנית?!"
"מה אתה רוצה עכשיו!?"
"את יודעת.. אני חרמןן עכשיו.."
"יופיי.. אניי לא."
"מה קרה לך את ככה נשמה?"
"ירון בחיית עזוב אותי בערב אני יבוא טוב כפרה?" (כןן ב-טח שיחלום)
"יאאלה מחכה איזה בוקסר בקטע שלך?"
"רד רד ממני.."
"וואלה רואים רואית שאת עצבנית.."
"יופי מה לעשות"
"אך.. ביי כפרה."
"סלמאת"
--
בקיצור ככה החיים שלי נראים
- בלי אבא -> ברח אבל לפחות השאיר את המיליונים שלו פה חושב שזה יעזור.. מניאק
- יחסים גרועים עם האמא הסתומה שלי
- כל החברות שלי > סתם צבועות חוץ מאחת - יפעת, היא החיים שלי.
- אני?! שרלילה שרמוטה מה שתרצו בדרגה ראשונה. חיה ת'חיים נהנתת מהם מה שווה בלי חירמונים וכל השאר?! כל התמימות למניהן יותר גרועות טחח
- בתולה - מה שבטוח אף אחד לא היה מאמין אם הייתי אומרת את זה (כמובן שזה סוד)
- מעשנת, משתכרת, מסוממת - סמים קלים..
קוראים לי לירן גניש, אני בת 16 וחצי נולדתי ב - 15 לינואר כיתה יא' ואני גרה ברמת גן בבית קוטג'.
יש לי ניראלי איזה 20 תיקים במשטרה > וזה לא מזיז לי.
ו.. אני שרה. (ר-ק שאני לבד)
--
"יפעת כפרעליךך איך נוסעים בדיוק?!" התקשרתי ליפעתי
"לאן?"
"לאן י'סתומה?! לסבתא שלך"
"מתה מתה כפרה.."
"נוו לטרמינל.."
"מה לטרמינל מעפעפןן שם.."
"נו מה אני יעשה את יודעת היה לי קטע שם עם היחצן הראשי אז השתיה חינם הכל .."
"יש מישו שלא היה לך קטע איתו?!"
"לא כפרה =]"
"יופי שרלילה מתי להיות מוכנה בדיוק?!"
"תבואי אלי נתארגן אצלי כבר.."
"טוב איזה שעה להיות אצלך אז?"
"תבואי בשמונה.. יוצאים ב 11 וחצי ככה"
"טוב יאאלה ביצ'"
"צ'או מותק"
אךך..
כמה שהצטערתי על הרגע שהחלטתי ללכת לשם.. הדבר ששינה לי ת'חיים מקצה לקצה.
--
טוב, זה בערך התקציר, זה היה קצר רק כדי לראות אם.. -- כדי לי להמשיך!? --
גיבו (:
ד"א..
למי שקראה בסיפור של >>כבר לא אני





